۰
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برقاستان سیستان و بلوچستان:

همزمان با ساعت زمین شرکت توزیع برق سیستان‌ و بلوچستان برق ساختمان‌های خود را خاموش می‌کند

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: این شرکت هم زمان با رویداد جهانی ساعت زمین، برق ساختمان های اداری خود را به مدت یک ساعت خاموش می‌کند.
همزمان با ساعت زمین شرکت توزیع برق سیستان‌ و بلوچستان برق ساختمان‌های خود را خاموش می‌کند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: این شرکت هم زمان با رویداد جهانی ساعت زمین، برق ساختمان های اداری خود را به مدت یک ساعت خاموش می‌کند.

مهندس خلیل عوض زاده اظهار داشت: این اقدام از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۱:۳۰ با هدف استفاده بهینه از انرژی و توسعه فرهنگ مدیریت مصرف، اهمیت برق، پاسداشت محیط زیست و جلوگیری از تغییرات اقلیمی برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از مشترکان توزیع برق سیستان‌ و بلوچستان در همراهی این اقدام، گفت: مشترکان برق این استان با هدف همراهی این حرکت جهانی، نسبت به خاموش کردن و یا کاهش حداکثری مصرف برق به مدت یک ساعت اقدام کنند.

 مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: خاموش کردن حتی یک لامپ روشنایی می تواند در کاهش انتشار گاز co۲ به جو موثر باشد.

وی ادامه داد: یکی از طرح های مهم شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان اجرای برنامه مدیریت سبز در سطح استان است که با حضور کارشناسان این شرکت در مدارس، ادارات، مساجد، مراکز عمومی و غیره نسبت به اهمیت مدیریت مصرف و راهکارهای ساده اما مهم این بخش اقدام می‌کنند.

📌به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، "ساعت زمین" رویدادی جهانی است که توسط صندوق جهانی طبیعت (World Wide Fund for Nature) سازماندهی شده است.


انتهای خبر/
شنبه ۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 452795
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *