۰
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان:

سیستان و بلوچستان میزبان لاله‌های گمنام فاطمی می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: در ۲۰ آذرماه مردم شهید پرور استان میزبان پیکر ۱۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهند بود.
سیستان و بلوچستان میزبان لاله‌های گمنام فاطمی می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما ،سرتیپ دوم غلامرضا جعفری در گفتگو با پایگاه خبری «عصرهامون» بیان کرد: شهدا گمنام افراد دلیری هستند که جان خود را در راه وطن نثار کردند و اکنون که سال‌ها از جنگ تحمیلی بین ایران و عراق می‌گذرد، هیچ رد و نشانی از آنها باقی نمانده و بی‌نام‌ونشان هستند.

وی ادامه داد: این افراد شجاع که برای شرف و ابروی کشور و خانواده‌های خود جنگیدند و مظلومانه شهید شدند در مسیر عبودیت و بندگی در نزد خدای متعال در بالاترین مقام معنوی جای دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تصریح کرد: مراسم تشییع و تدفین شهدا باید پیوست فرهنگی و آفند رسانه‌ای نیز داشته باشد و حضور حداکثری اقشار و اقوام مختلف نیز در این مراسم‌ها، پیامد مهمی برای دشمنان نظام و انقلاب خواهد داشت.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان مفتخر است میزبان پیکر ۱۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس باشد و مقرر است مراسم استقبال از لاله‌های فاطمی در تاریخ ۲۰ آذرماه ساعت ۷:۳۰ صبح در فرودگاه زاهدان برگزار و سپس پیکر مطهر شهدای گمنام به معراج الشهدا واقع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان منتقل شود.

جعفری گفت: مراسم شب وداع با شهدای گمنام شنبه ۲۵ آذرماه بعد از نماز مغرب و عشا به‌صورت هم‌زمان در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این شهدای عزیز هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ۲۶ آذرماه ساعت هشت صبح از محل مسجد جامع زاهدان تشییع و سپس در محل‌های مشخص شده خاک‌سپاری می‌شوند.

انتهای خبر/

 
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 453580
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *