۰
فرمانده سپاه سلمان:

شکست دشمن ماحصل تلاش‌های اصحاب رسانه است

فرمانده سپاه سلمان گفت: عدم توجه مردم عزیز سیستان و بلوچستان به القائات دشمن، ماحصل تلاش‌های دوستان عزیز ما در رسانه به‌خصوص صداوسیما بود.
شکست دشمن ماحصل تلاش‌های اصحاب رسانه است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در آیین تکریم و معارفه مدیر سازمان بسیج صداوسیمای استان، اظهار داشت: بسیجی بودن و بسیجی ماندن که از فرمایشات مقام معظم رهبری است بسیار مهم است.
 
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ویژگی‌های بسیج گفت: بسیجی ماندن بسیار مهم است و ما باید قدر بسیجی بودن خود را که پایبند به قدرت ایمان، بندگی و معنویات است بدانیم.
 
شفائی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که دشمن را بشناسید، قدرت و تجهیزات او را بفهمید تا در مقابله با آن غافلگیر نشوید.
 
فرمانده سپاه سلمان گفت: رسالت رسانه در جنگ شناختی دشمن بسیار مهم است؛ محور اقدام علیه دشمن رسانه است. ظرفیت اصحاب رسانه در مقابله با دشمن بسیار مهم است و رسانه ما با بهره‌گیری از قدرت ایمان می‌تواند نقشه‌های دشمن را شکست دهد.
 
شفائی تصریح کرد: امید نظام سلطه در مواجهه با ایران اسلامی تمرکز بر استان سیستان و بلوچستان بود؛ اگر مجاهدت دوستان ما در صداوسیما و رسانه نبود اتفاقات در این استان به‌گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.
 
وی افزود: شکست دشمن و عدم توجه مردم عزیز سیستان و بلوچستان به القائات دشمن، ماحصل تلاش‌های دوستان عزیز ما در رسانه به‌خصوص صداوسیما بود.
 
شفائی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌هایی که داریم در مسیر انقلاب و مبارزه با استکبار جهانی ثابت‌قدم حرکت کنیم.
 

انتهای خبر/
پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 453522