فرمانده سپاه سلمان:

شکست دشمن ماحصل تلاش‌های اصحاب رسانه است

2 آذر 1402 ساعت 12:00

فرمانده سپاه سلمان گفت: عدم توجه مردم عزیز سیستان و بلوچستان به القائات دشمن، ماحصل تلاش‌های دوستان عزیز ما در رسانه به‌خصوص صداوسیما بود.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در آیین تکریم و معارفه مدیر سازمان بسیج صداوسیمای استان، اظهار داشت: بسیجی بودن و بسیجی ماندن که از فرمایشات مقام معظم رهبری است بسیار مهم است.
 
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ویژگی‌های بسیج گفت: بسیجی ماندن بسیار مهم است و ما باید قدر بسیجی بودن خود را که پایبند به قدرت ایمان، بندگی و معنویات است بدانیم.
 
شفائی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که دشمن را بشناسید، قدرت و تجهیزات او را بفهمید تا در مقابله با آن غافلگیر نشوید.
 
فرمانده سپاه سلمان گفت: رسالت رسانه در جنگ شناختی دشمن بسیار مهم است؛ محور اقدام علیه دشمن رسانه است. ظرفیت اصحاب رسانه در مقابله با دشمن بسیار مهم است و رسانه ما با بهره‌گیری از قدرت ایمان می‌تواند نقشه‌های دشمن را شکست دهد.
 
شفائی تصریح کرد: امید نظام سلطه در مواجهه با ایران اسلامی تمرکز بر استان سیستان و بلوچستان بود؛ اگر مجاهدت دوستان ما در صداوسیما و رسانه نبود اتفاقات در این استان به‌گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.
 
وی افزود: شکست دشمن و عدم توجه مردم عزیز سیستان و بلوچستان به القائات دشمن، ماحصل تلاش‌های دوستان عزیز ما در رسانه به‌خصوص صداوسیما بود.
 
شفائی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌هایی که داریم در مسیر انقلاب و مبارزه با استکبار جهانی ثابت‌قدم حرکت کنیم.
 

انتهای خبر/


کد مطلب: 453522

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/453522/شکست-دشمن-ماحصل-تلاش-های-اصحاب-رسانه

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir