۰
فرمانده انتظامي استان سیستان و بلوچستان خبرداد:

دستگيري عاملان آتش سوزي هاي عمدی در شهرستان تفتان

فرمانده انتظامي استان سیستان و بلوچستان از دستگيري 5 نفر از عاملان آتش سوزي هاي عمدی اخير در سطح شهرستان تفتان طي عمليات هاي منجسم پليس استان خبر داد.
دستگيري عاملان آتش سوزي هاي عمدی در شهرستان تفتان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از  پايگاه خبري پليس،  دوستعلی جلیلیان  با اعلام اين خبر، بيان کرد: در پي وقوع چند فقره آتش سوزي عمدي در سطح شهرستان تفتان؛ معادن؛ محل هاي تفريحي و همچنين ايجاد نا امني و نارضايتي عمومي در سطح شهرستان بلافاصله تيمي ويژه از کارآگاهان پليس به محل اعزام شدند.


 فرمانده انتظامي استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از بررسي هاي اوليه توسط کارآگاهان پلیس مشخص شد؛ افراد ناشناسي با استفاده از مواد سوختی بنزین اقدام به آتش زدن اموال و اماکن در راستای ناامن کردن منطقه و ایجاد نارضایتی عمومی کرده اند که با توجه به حساسيت موضوع مراتب براي دستگيري عوامل اين آتش سوزي در دستور کار قرار گرفت.


 این مقام ارشد انتظامی تصريح کرد: کارآگاهان پليس شهرستان تفتان با همکاري ماموران انتظامی استان با تلاش شبانه روزي و انجام کار اطلاعاتي موفق شدند؛ مخفيگاه  5 نفر  از عاملان اصلی را شناسايي و در دو عمليات جداگانه متهمان را در مناطق روستايی دستگير کنند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به بزه ارتکابی با توجه به قرائن و شواهد موجود؛ با انگیزه اختلافات قبلي؛ خاطر نشان کرد: پليس با ناقضان حريم خصوصي و امنيت عمومي شهروندان با جديت و مقتدرانه برخورد خواهد کرد و در اين ارتباط همکاري مردم با پليس الزامي است.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 453450
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *