۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

انهدام باند پزشکان قلابی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند پزشکان قلابی در شهرستان زاهدان خبر داد.
انهدام باند پزشکان قلابی در زاهدان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان بیان کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان، اطلاعاتی دریافت کردند که افرادی با تشکیل یک باند سازمان‌یافته به‌صورت غیرقانونی در خصوص عرصه پزشکی و موارد پزشکی بانوان فعالیت می‌کنند که شناسایی و دستگیری اعضای این باند در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان پس از چند ماه بررسی و تحقیقات پلیسی با اقدامات تخصصی اعضای این باند را شناسایی کردند و آنان را تحت‌نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بررسی‌های مأموران مشخص شد، متهمان با تشکیلاتی سازمان‌یافته دست به اقدامات مجرمانه و غیرقانونی می‌زنند و سرکرده باند که خود را باهویت جعلی معرفی می‌کند با همدستی سایر اعضای این باند اقدامات مجرمانه پزشکی انجام می‌دهد و مبالغ بسیار هنگفتی از شهروندان دریافت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان گفت: با مستندسازی از اقدامات مجرمانه متهمان، برای دستگیری متهمان اعزام شدند و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه سرکرده و دو نفر از اعضای این باند را در شهرستان زاهدان دستگیر کردند.

 جلیلیان با اشاره به کشف تعداد زیادی اقلام و داروهای ممنوعه و غیرمجاز در بازرسی از محل؛ خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیس در خصوص سایر جرایم احتمالی از متهمان ادامه دارد و پلیس با اشرافیت اطلاعاتی، فضای حقیقی و مجازی را رصد می‌کند و بااقتدار با هرگونه بی‌نظمی و هنجارشکنی برخورد خواهد کرد.


انتهای خبر/
يکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 453407
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *