۰
رهبر انقلاب:

آمریکا شریک جرم قطعی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است

رهبر معظم انقلاب فرمودند: آمریکا شریک قطعی جنایت و نگران متلاشی‌شدن رژیم صهیونیستی است.
آمریکا شریک جرم قطعی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای کنگره بزرگداشت شهدای استان لرستان بیان کردند: حضور رؤسای کشورهای ظالم و شرور در سرزمین‌های اشغالی نشان‌دهنده نگرانی آن‌ها از متلاشی‌شدن رژیم صهیونیستی است.
 
 ایشان افزودند: دولت‌های اسلامی نباید در مقابل جنایتکاران منفعل شوند. پیروزی قطعاً برای فلسطین است.
  
رهبر انقلاب بیان کردند: یک نکته اصلی دیگر هم این است که در این قضیه آمریکا شریک جرم قطعی جنایت‌کاران است، در این جنایت دست آمریکا تا مرفق در خون مظلومان و کودکان و بیماران و زنان داخل شده و او به نحوی این جنایتی را که در غزه انجام می‌گیرد مدیریت می‌کند.
 
ایشان اظهار کردند: این‌که شما مشاهده می‌کنید رئیس‌جمهور آمریکا، رؤسای کشورهای ظالم و شرور، انگلیس، فرانسه، آلمان پی‌درپی خودشان را به آنجا می‌رسانند برای چیست؟ چون می‌بینند در حال متلاشی‌شدن است، نابود می‌شود و این را می‌فهمند، خودشان را می‌رسانند که از نابودی جلوگیری کنند اگر خطر متلاشی و نابودی رژیم غاصب را تهدید نمی‌کرد این اشرار عالم خودشان را محتاج نمی‌دیدند پشت‌سرهم به آنجا بروند و اظهار همبستگی کنند.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: چون ضربه محکم و تعیین‌کننده‌ای بوده و رژیم ضربه خورده و زخم‌خورده و ازپاافتاده که با تسهیلات و بمب‌های کذایی به‌زور سر پا نگهش می‌دارند؛ چون زورش به رزمندگان نرسید و نخواهد رسید انتقامش را از مردم بی‌دفاع و مظلوم می‌گیرد و بمب روی سر مسلمانان می‌ریزد. رزمندگان همچنان آماده اقدام و حفظ‌کننده روحیه و انگیزه و توان اقدام در این مدت بودند و بعد هم ان‌شاءالله خواهند بود.
 
رهبر انقلاب فرمودند: آنچه می‌خواهم تأکید کنم این است که دولت‌های مسلمان باید در این قضیه قافیه را نبازند و این‌طور نباشد که خیال کنند؛ چون غلطی آمریکایی‌ها و بعضی کشورهای غربی می‌کنند مدافعین از خانه و وطن را تروریست می‌نامند آنها همین را تکرار کنند.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه بیان کردند: کسی که از خانه و میهن خود در برابر دشمن دفاع می‌کند او تروریست است؟ آن دولت جعلی و ظالمی که خانه او را غاصب کرده، تروریست اوست. دولت‌های مسلمان و سخنگویان سیاسی مراقبت باشند حرف آنها را تکرار نکنند و بدانند در این قضیه و قضایای بعدی قطعاً فلسطین پیروز خواهد بود. دنیای آینده، دنیای فلسطین است و دنیای رژیم غاصب صهیونیستی نیست و تلاشی هم که اینها می‌کنند بله ظلم می‌کنند، جنایت می‌کنند، فاجعه‌آفرینی می‌کنند؛ ولی بیهوده است و ان‌شاءالله به جایی نخواهد رسید.

در حال بروز رسانی...


انتهای خبر/
چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 453389
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *