رهبر انقلاب:

آمریکا شریک جرم قطعی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است

3 آبان 1402 ساعت 13:44

رهبر معظم انقلاب فرمودند: آمریکا شریک قطعی جنایت و نگران متلاشی‌شدن رژیم صهیونیستی است.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای کنگره بزرگداشت شهدای استان لرستان بیان کردند: حضور رؤسای کشورهای ظالم و شرور در سرزمین‌های اشغالی نشان‌دهنده نگرانی آن‌ها از متلاشی‌شدن رژیم صهیونیستی است.
 
 ایشان افزودند: دولت‌های اسلامی نباید در مقابل جنایتکاران منفعل شوند. پیروزی قطعاً برای فلسطین است.
  
رهبر انقلاب بیان کردند: یک نکته اصلی دیگر هم این است که در این قضیه آمریکا شریک جرم قطعی جنایت‌کاران است، در این جنایت دست آمریکا تا مرفق در خون مظلومان و کودکان و بیماران و زنان داخل شده و او به نحوی این جنایتی را که در غزه انجام می‌گیرد مدیریت می‌کند.
 
ایشان اظهار کردند: این‌که شما مشاهده می‌کنید رئیس‌جمهور آمریکا، رؤسای کشورهای ظالم و شرور، انگلیس، فرانسه، آلمان پی‌درپی خودشان را به آنجا می‌رسانند برای چیست؟ چون می‌بینند در حال متلاشی‌شدن است، نابود می‌شود و این را می‌فهمند، خودشان را می‌رسانند که از نابودی جلوگیری کنند اگر خطر متلاشی و نابودی رژیم غاصب را تهدید نمی‌کرد این اشرار عالم خودشان را محتاج نمی‌دیدند پشت‌سرهم به آنجا بروند و اظهار همبستگی کنند.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: چون ضربه محکم و تعیین‌کننده‌ای بوده و رژیم ضربه خورده و زخم‌خورده و ازپاافتاده که با تسهیلات و بمب‌های کذایی به‌زور سر پا نگهش می‌دارند؛ چون زورش به رزمندگان نرسید و نخواهد رسید انتقامش را از مردم بی‌دفاع و مظلوم می‌گیرد و بمب روی سر مسلمانان می‌ریزد. رزمندگان همچنان آماده اقدام و حفظ‌کننده روحیه و انگیزه و توان اقدام در این مدت بودند و بعد هم ان‌شاءالله خواهند بود.
 
رهبر انقلاب فرمودند: آنچه می‌خواهم تأکید کنم این است که دولت‌های مسلمان باید در این قضیه قافیه را نبازند و این‌طور نباشد که خیال کنند؛ چون غلطی آمریکایی‌ها و بعضی کشورهای غربی می‌کنند مدافعین از خانه و وطن را تروریست می‌نامند آنها همین را تکرار کنند.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه بیان کردند: کسی که از خانه و میهن خود در برابر دشمن دفاع می‌کند او تروریست است؟ آن دولت جعلی و ظالمی که خانه او را غاصب کرده، تروریست اوست. دولت‌های مسلمان و سخنگویان سیاسی مراقبت باشند حرف آنها را تکرار نکنند و بدانند در این قضیه و قضایای بعدی قطعاً فلسطین پیروز خواهد بود. دنیای آینده، دنیای فلسطین است و دنیای رژیم غاصب صهیونیستی نیست و تلاشی هم که اینها می‌کنند بله ظلم می‌کنند، جنایت می‌کنند، فاجعه‌آفرینی می‌کنند؛ ولی بیهوده است و ان‌شاءالله به جایی نخواهد رسید.

در حال بروز رسانی...


انتهای خبر/


کد مطلب: 453389

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/453389/آمریکا-شریک-جرم-قطعی-جنایات-رژیم-صهیونیستی-غزه

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir