۰
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: حوزه دیجیتال پتانسیل بالا برای اشتغال‌زایی دارد و از شغل‌های با سرمایه کم و زود بازده هستند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان مطرح کرد:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما؛جلیل شهریاری در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: با رشد و توسعه روزافزون دنیای فناوری، به‌ویژه بخشی از آن که مبتنی بر کامپیوتر است، روند زندگی انسان‌ها و البته مشاغل آن‌ها تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: تغییراتی که به نظر می‌رسد همچنان ادامه دارد و هر روز نیاز انسان در زندگی روزمره به برنامه‌ها و نرم‌افزار بیشتر می‌شود که این نیاز منجر به پتانسیل بالا برای اشتغالزایی در حوزه دیجیتال که کم سرمایه بر و زود بازده هستند شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات آزاد مهارت‌های دیجیتال در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مسابقات آزاد مهارت‌های دیجیتال با هدف ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی، کشف جوانان با استعداد و شبکه و تیم‌سازی افراد توانمند در برنامه‌نویسی برگزار شد.

وی ادامه داد: مسابقات آزاد مهارت‌های دیجیتال در دو رشته برنامه‌نویسی وب و موبایل توسط اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان و مشارکت شرکت دانش بنیان بهبود رایان در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان برگزار شد.

شهریاری گفت: در مرحله مقدماتی مسابقات آزاد مهارت‌های دیجیتال ۳۹ نفر به صورت آنلاین با هم رقابت کرده و تعیین سطح شدند که هیأت داوران پس از بررسی برنامه‌های دریافتی ۲۰ نفر را مجاز به شرکت در مرحله نهایی انتخاب کردند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد در محل شرکت بهبود رایان حضور یافته و پس از تکمیل نهایی پروژه‌های خود به دفاع از پروژه در حضور داوران پرداختند و در پایان این مسابقات، سه نفر برتر بورسیه آموزش رایگان دوره‌های طراحی نرم‌افزار‌های وب و موبایل شدند که پس از پایان دوره در صورت موفقیت در دوره در شرکت حامی مسابقات، شاغل خواهند شد.

انتهای خبر/
شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 452610
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *