۰

همایش گرد همایی فعالین فضای مجازی در خاش /اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

ثمره حسینی: نباید به دشمن اجازه دهیم در فضای مجازی اقدامی علیه ما انجام دهد هوشیاری و استفاده از فرصت ها می تواند در تحقق این مهم تاثیرگذارباشد
همایش گرد همایی فعالین فضای مجازی در خاش /اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، همایش گرد همایی فعالین فضای مجازی در خاش با حضور فرمانده سپاه شهرستان سرهنگ علی ثمره حسینی و جمعی از فعالین عرصه فضای مجازی در محل کانون فرهنگی بسیج شهرستان خاش برگزار شد.

سرهنگ ثمره حسینی با توجه به افزایش گسترده و استقبال جوانان برای استفاده فضای مجازی گفت: امروز اهمیت و توجه به این عرصه بیشتر از دوران دفاع مقدس است در دفاع مقدس دشمن رو در رو و در خاکریز بود لذا امروز جنگ توسط همین فضای مجازی صورت میگیرد و چه بسیار کسانی که به دلیل نداشتن آشنایی با این عرصه در دام نقشه های دشمن می افتند بنابراین اهمیت و مدیریت در این حوزه توجه ویژه ای را طلب می کند.

وی افزود: فضای مجازی همیشه مورد توجه بوده است لذا با نگاهی به اتفاقات اخیر بیش از پیش به اهمیت ویژه و بالابردن سطح سواد و آگاهی در این زمینه پی خواهیم برد. 

فرمانده سپاه شهرستان خاش اظهار کرد: بعد از فراگیری ویروس کرونا بستر استفاده از گوشی و فضای مجازی تقریبا در بین همه ی جوانان و نوجوانان رواج پیدا کرد و باید آموزش استفاده صحیح در این راستا به جوانان داده شود تا به دشمن فرصت استفاده از فضای مجازی بر علیه ما داده نشود. 

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که من اگر رهبر انقلاب نبودم مسلما در عرصه فضای مجازی فعالیت میکردم بیان کرد: فعالین در عرصه فضای مجازی وظیفه مهمی بر عهده دارند چرا که تبیین و روشنگری در بسیاری از موارد و مسائل توسط آنها میتواند خیلی از حقایق را برای کسانی که نسبت به این عرصه اگاهی کافی نداشته و زود تحت تأثیر رسانه های دشمن قرار میگیرند روشن کند.

فرمانده سپاه شهرستان با توجه به اتفاقات اخیر در سطح شهرستان و کشور گفت: دشمن سعی دارد تصویر ناخوشایندی از بسیج که همیشه در خط مقدم خدمت به مردم بوده است را جلوه دهد لذا با هوشیاری و عملکرد صحیح در این عرصه میتوان تمام نقشه ها و نیرنگ های دشمن را نقش بر آب کرد بسیج همیشه در کنار مردم و مدافع امنیت و آرامش مردم بوده و از هیچ کمکی دریغ نکرده است.
بسیاری از اقداماتی که به ظاهر محال و امکان ناپذیر بوده با کمک زنان و مردان بسیجی محقق شده اند.

شایان ذکر است در پایان برنامه از فعالین عرصه مجازی شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 452391
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *