۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

پیروزی مقابل داعش با الگو گیری از بسیج محقق شد/ بسیج پیشتاز عرصه های مختلف در نظام اسلامی است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: پیروزی مقابل داعش با الگو گیری از بسیج محقق شد و اين پيروزي نتيجه رهبري و وحدت جهان اسلام بود.
پیروزی مقابل داعش با الگو گیری از بسیج محقق شد/ بسیج پیشتاز عرصه های مختلف در نظام اسلامی است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوی محمدعلی شهنوازی در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه شهرستان خاش با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: فردي كه تقوا دارد بايد به همه حرام ها و منكرات نه بگويد و به واجبات آري بگويد و دوري از گناه و رعايت تقوا حلال مشكلات ملت است.
 
وي با بيان اينكه تقوا  بهترين توشه براي سفر آخرت و قيامت است، گفت: مومنان بايد هميشه براي رسيدن به تقواي الهي تلاش كنند و رستگاري را سرلوحه زندگاني خويش قرار دهند و در مقابل  بسياري از مشكلات و مصيبت هاي اين دنيا فاني و گذرا مقاومت و ايستادگي و بر پروردگار جهانيان توكل كنند.
 
مولوي شهنوازي گفت: داعش با رفتارهای غیر انسانی و به نام اسلام تیشه به ریشه اسلام زد و در سرتاسر دنیا مسلمانان را در خطر قرار داد.
 
وي افزود: داعش بدترین خیانت را به اسلام کرد و از همان سالهای شروع فعالیت خود نشان داد دست پرورده استکبار بوده و هدف اصلی از اقدامات جنایتکارانه اش نشان دادن چهره ای زشت از اسلام بود.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش اذعان کرد: داعش با انجام دادن کارهای پلیدی مانند آتش زدن و سربریدن و مثله کردن انسان ها و اعدام های نا حق و ناجوانمردانه نشان داد که هیچ بویی از انسانیت و اسلام نبرده اند و در حقیقت نشان دادند که فریب کارانی بیش نیستند زیرا تمام مردم دنیا می دانند اسلام عزیز خشونت و تندروی و افراط گرایی بیزار است.
 
وی با گرامی داشت هفته بسیج گفت: بسیجیان افرادی مخلص و متدین و آماده برای خدمت هستند لذا جای دارد از خدمات این قشر در جامعه تشکر کنیم.
 
مولوي شهنوازي اظهار كرد: مت سربلند و مسلمان ایران بسیجی هستند و بسیجی وار در مقابل تهدیدهای دشمنان ایستاده اند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 442669
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *