۰
امام جمعه موقت اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش در خطبه های نمازجمعه؛

ایران اسلامی همیشه بر مواضع خود در مقابل آمریکا خواهد ایستاد/ پیروزی غرورآمیز در دوران دفاع مقدس برای نسل جوان باید تبیین شود

امام جمعه موقت اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش گفت: ایران اسلامی همیشه بر مواضع خود در مقابل آمریکا خواهد ایستاد و آمریکا در مقابل ایران ناکام شده است.
ایران اسلامی همیشه بر مواضع خود در مقابل آمریکا خواهد ایستاد/ پیروزی غرورآمیز در دوران دفاع مقدس برای نسل جوان باید تبیین شود
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما،  مولوی راشد شهنوازی در خطبه های نمازجمعه این هفته، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: آموزه‌های قرآن و اهل بیت(ع) این است که عاقل، عاشق، باتقوا و عارف باشیم و بندگی خدا و تقوای الهی را با هیچ چیز مبادله نکنیم.
 
وی بیان کرد: اساس اصلی زندگی ایمان و تقوا  است و پروردگار متعال در سوره توبه دو مرتبه تأکید کرده که مال و جان و فرزند اگر منهای خدا باشد مایه عذاب دنیا، کافر مردن و عاقبت به شر شدن می‌شود لذا باید اساس اصلی زندگی در ساختمان سعادت انسان به کار گیری شود.
 
مولوی شهنوازی با اشاره به ماه محرم، اذعان کرد: ماه محرم فضایل و برکات بسیار زیادی دارد و باید همه مومنان اهمیت و جایگاه این ماه را بدانند و ماه محرم اعمال خاصی دارد که باید در این ماه انجام شود.
 
وی با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی جدید، بیان کرد: معلمان و مسؤولان آموزش و پرورش تربیت صحیح و انقلابی فرزندان را در اولویت خود قرار دهند و به تربیت اخلاقی و آموزش دینی دانش‌آموزان توجه کنند تا دانش‌آموزان متدین تربیت شوند و افرادی مانند شهید حججی از نظر اخلاقی را تحویل جامعه دهیم.
 
امام جمعه موقت اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش ضمن محکومیت ظلم بر مردم میانمار از مردم خواست تا برای این مردم مظلوم ضمن دعا از بارگاه خداوند کمک های بشر دوستانه خود را برای این مردم مظلوم ارسال کنند.
 
انتهای پیام/
جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 441428
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *