۰
امام جمعه موقت و خطيب نماز عيدقربان خاش:

عيد سعيد قربان تجلي يكتاپرستي معبود حق تعالي است/ امنیت امروز کشور ایران اسلامی به برکت وحدت و خون شهیدان مدافع حرم است

امام جمعه موقت و خطيب نماز عيدقربان شهرستان خاش گفت: عيد سعيد قربان تجلي يكتاپرستي معبود حق تعالي است و این عید در حقیقت، عید رهایی از همه دلبستگی های دنیوی است.
عيد سعيد قربان تجلي يكتاپرستي معبود حق تعالي است/ امنیت امروز کشور ایران اسلامی به برکت وحدت و خون شهیدان مدافع حرم است
به گزارش تفتان ما،  حجت الاسلام محمدجواد رحمانی در خطبه هاي نماز عيد قربان، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن این روز بزرگ، اظهار کرد: عید قربان در حقیقت قدردانی خداوند از پیامبر خود حضرت ابراهیم خلیل(ع) بود و یکی از مهمترین فلسفه های این عید ذبح کردن و بریدن از تمامی تعلقات دنیوی است که باید به این پیام مهم توجه شود.
 
وی با بیان اینکه عید سعید قربان با نماز و عبادتش عید بندگی و عبودیت پروردگار متعال است، تصریح کرد: عید قربان، عید  سرسپردگی  و زندگی هر زن و مرد مومن نمازگزار است.
 
حجت الاسلام رحمانی بیان کرد: عید سعید قربان، عید رهایی از همه دلبستگی های دنیوی است و توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان و گذشتن از مال دنیا نشان‌دهنده درک بالای معرفت فرد مؤمن است.
 

 
خطيب نماز عيدقربان شهرستان خاش خاطرنشان کرد: هركدام از ما ممكن است در زندگي با امتحانات الهي دشواري روبه رو شويم ولی لازم است به گونه ای خود را آماده اين امتحانات و آزمايشات کنیم كه از اين آزمون سرافراز بيرون بياييم.
 
امام جمعه موقت شهرستان خاش با اشاره به اوضاع و احوال منطقه و ناامنی های برخی از کشورها، گفت: خوشبختانه به برکت خون شهیدان و امام شهداء و امثال شهید حججی ها امروز کشور ایران اسلامی در امنیت کامل به سر می برد و باید با وحدت و یکی بودن بسیاری از مشکلات داخلی را حل کنیم و قدر این نظام که خون بهای هزاران شهید و فداکاری های بسیار است را بدانیم و در راستای حفظ آن بکوشیم.
 

 
وي با بيان اينكه سال های اخیر در اثر بي كفايتي آل سعود حادثه تاسف بار منا رخ داد، اذعان کرد: خون شهيدان فاجعه تلخ منا بر زمين نمي ماند و دنيا شجره خبيثه آل سعود را منفور ميكند و هرگز اين حادثه از اذهان مردم پاك نخواهد شد.
 
 
حجت الاسلام رحمانی اظهار کرد: آل سعود در آستانه سقوط به جهنم اعمال زشت و ننگين خود است و اين فاجعه غم انگيز بايد توسط مجامع بين الملل و دستگاه ديپلماسي پيگيري شود.
 
به گزارش تفتان ما، نماز عيد بخش هاي ايرندگان و نوك آباد شهرستان خاش نيز با حضور گسترده نمازگزاران و مومنان برگزار شده است.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 441111
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *