۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل ابلهانه و جاهلانه صحبت کرد/ "ولايتمداري" رمز پيروي دوران دفاع مقدس بود

امام جمعه شهرستان خاش گفت: رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل ابلهانه و جاهلانه صحبت کرد و حتی سیاستمداران آمریکا هم این صحبت‌های سخیفانه ترامپ را تأیید نکردند.
رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل ابلهانه و جاهلانه صحبت کرد/ "ولايتمداري" رمز پيروي دوران دفاع مقدس بود
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان خاش با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: انسانها بايد ايمان و تقواي خود را تقويت كنند و اگر درون انسان تقويت نشود هرگز نمي تواند در مقابل هوس ها و نفس اماره خود بايستد و مقابله كند.
 
وي تصريح كرد: انسان بايد از لحاظ دروني تقويت و اغنا شود و لازم است گناه را از خود دوركند و در راه تقرب به پروردگار گام بردارد و نماز اول وقت خود را ترك نكند.
 
حجت الاسلام دهقان با اشاره به فرارسيدن هفته دفاع مقدس، گفت: انقلاب اسلامي با خون پاك شهداء و رشادت و جان فشاني هاي رزمندگان و جانبازان به دست آمده و همه ي ملت با اتحاد و وحدت توانستند از خاك و ميهن در برابر دشمنان بعث ايستادگي كنند و در قبال دفاع از ارزش هاي دفاع مقدس نيز همه ي ملت مسئول هستند.
 
وي با بیان اینکه تمامي ملت بايد از خانواده شهيدان و ايثارگران و جانبازان دفاع كنند، گفت: ملت ایران باید نسبت به حرمت شكني به خانواده های شهیدان حساس باشند و دستاوردهاي انقلاب را به نسل هاي آتي منتقل كنند و دفاع مقدس را به معناي واقعي دفاع براي جوانان اين مرز و بوم تشريح كنند.
 
امام جمعه شهرستان خاش به اظهارات سخیف و بسیار زشت رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و افزود: نباید خود را در برابر  طواغیت ببازیم، زیرا آمریکا جهت ضربه زدن به ایران یک لحظه درنگ نمی‌کند و بدانیم این ملت خداجو هرگز نباید در برابر این جرثومه‌های فساد سر خم کند و دیدیم که مقام معظم رهبری جواب دشمن‌شکن به این مجسمه انسان‌نما دادند.
 
وی ادامه داد: آمریکا در همه زمینه‌ها شکست خورده است، اظهارات رئیس جمهور این کشور نشانه ضعف و استیصال این رئیس جمهور است، مسؤولان کشوری و لشکری پاسخ این یاوه‌گوی‌های آمریکا را داده و مردم جواب این رئیس جمهور بی‌شعور را می‌دهند.
 
حجت الاسلام دهقان با اشاره به ایام محرم، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) با قیام خود به‌دنبال حفظ اسلام ناب محمدی بود و وجود امام حسین(ع) برنامه خاصی را برنامه‌ریزی کرد و با قیام عاشورا زمینه احیاء مجدد اسلام را فراهم کرد.
 
وی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر حسینی، امر عرفی و اصطلاحی نبود،مسئله امر به معروف یدی و عملی هم ممکن نبوده به این دلیل که دشمن قدرت کامل را در اختیار داشته، امام حسین(ع) برنامه خویش را به خوبی ترسیم کرده تا خواسته‌های اسلام را به خوبی اجرایی کند و هدفش احیا اسلام ناب محمدی بود.
 
رئیس شورای فرهنگی شهرستان خاش با اشاره به هفته بانکداری اسلامی، گفت: حرام‌خواری به هر شکلی بد است که ربا، سرقت و غارت جزو آن است و اثر خود را خواهد گذاشت، بنابراین حواسمان باشد که بانکداری اسلامی برای آگاهی مردم باید برنامه داشته باشد.
 
وی به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: متولیان آموزش و پروش، خانواده و دانشگاه باید حساسیت ویژه‌ای نسبت به نسل آینده انقلاب اسلامی داشته باشند، به سبک زندگی اسلامی و قرآنی در مراکز آموزشی باید توجه ویژه شود.
 
حجت الاسلام دهقان اظهار کرد: مسؤولان در تعلیم و تربیت این سرمایه بزرگ با تمام وجود سعی و تلاش کرده و دانش آموزان امانت الهی برای آینده و نظام اسلامی هستند.
 
آنتهای پیام/
جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 441424
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *