۰
امام جمعه موقت اهل سنت مسجد حنفاء خاش در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته؛

مناسک معنوی حج از عبادات واجب در دین مبین اسلام است

امام جمعه موقت اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش گفت: مناسک معنوی حج از عبادات واجب در دین مبین اسلام است و تنها عملی است که انسان را به بالاترین مراتب انسانی می رساند.
مناسک معنوی حج از عبادات واجب در دین مبین اسلام است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوی محمد شهنوازی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزارن به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: مسلمانان و نمازگزاران باید تقوای الهی و نیکی به پدر و مادر خود را سرلوحه زندگی قرار دهند چرا که در آیات و روایات بسیاری داریم که هر شخصی که این دو مسئله مهم را رعایت کند خداوند به آن اجر و ثواب بسیار زیادی خواهد داد.
 
وی با اشاره به فرارسیدن ایام حج، تصریح کرد: حج تنها عملی است که انسان را به بالاترین مراتب انسانی می رساند.
 
مولوی شهنوازی بیان کرد: حج رکنی است که گناه انسان را از بین می برد و انسان را مانند کسی می کند که گویا تازه متولد شده و حج رکنی است که تمام ملتها را در یک جا جمع می کند و برنامه اتحاد را به انسانها نشان می دهد.
 
وی با اشاره به فرموده قرآن در سوره حج، خاطرنشان کرد: در این آیه به 4 نکته همچون؛ جلوگیری از ایمان و طاعات خدا از سوی کفار و دشمنان دین، جلوگیری از کسانی که اهل عبادت، تقوا و زیارت خدا از اهداف دشمنان اسلام است.
 
امام جمعه موقت اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش اذعان کرد: دشمنان بی‌دین در سرزمین مقدس مکه مکرمه ظلم و گناه می‌کنند و  بدون تردید چنین گروه ظالمی از جانب حق تعالی مستحق جهنم و عذاب الهی هستند و خداوند آنان را نیسب و نابود می‌کند.
 
وی با اشاره به هفته دولت، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر اسوه‌های خدمت به مردم هستند و هفته دولت فرصتی است که عملکرد دولت برای مردم تبیین شود.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، در حاشیه نماز جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی خاش به ارائه عملکرد دولت پرداخت.
 
انتهای پیام/
جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 441021
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *