۰
امام جمعه اهل سنت مسجد طوبی شهرستان خاش:

قدرت اول منطقه ای با تکیه به توان داخلی محقق می شود/ دستگاه دیپلماسی در برابر کشورهای غربی از خود ضعف و سستی نشان ندهد

امام جمعه اهل سنت مسجد طوبی شهرستان خاش گفت: قدرت اول منطقه ای با تکیه به توان داخلی محقق می شود و توان رزمی و دفاعی ایران اسلامی ضامن امنیت و تمامیت ارضی است.
قدرت اول منطقه ای با تکیه به توان داخلی محقق می شود/ دستگاه دیپلماسی در برابر کشورهای غربی از خود ضعف و سستی نشان ندهد
مولوی عبدالرشید شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به سخنان مسئولین کشور مبنی بر اینکه باید قدرت اول منطقه باشیم، اظهار کرد: مسئله قدرت اول منطقه یک انتخاب نیست که به سهولت و آسانی بتوانیم کنار بگذاریم بلکه یک الزام و ضرورت است.
وی با بیان اینکه باید به قدرت اول منطقه دست پیدا کنیم تا از گزند دشمنان اسلام دور باشیمٰ تصیح کرد: باید برای اینکه قدرت اول منطقه شویم، دین مبین اسلام را به تمام دنیا صادر کنیم.
وی بیان کرد: نباید در این شرایط کنونی کشور قدرت نظامی را کنار بگذاریم باید با تککیه بر توان داخلی، دفاعی و امنیتی قدرت ایران را به رخ جهانیان بکشانیم.
مولوی شهنوازی با بیان اینکه ملت غیور ایران اسلامی خواستار داشتن دیپلماسی قوی و فعال هستند، اذعان کرد:ک وزارت خارجه باید با اقتدار و با صلابت پیگیر مسائل مهم و حساس ایران باشد و نباید از خود ضعف و سستی نشان دهد.
وی اظهار کرد: به دلیل نشان دادن ضعف و کوتاهی دستگاه دیپلماسی وزارت خارجه هر روز شاهد تحریم های جدید و بازی های کشورهای غربی بر علیه ایران هستیم.
 
انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 439940
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *