۰
دوره پنجم فعالیت شورای شهر و روستا/

فعالیت ۴۰۳ شورا در شهر و روستاهای خاش آغاز شد/ از سوی شورا، شهردار فعلی خاش بعنوان سرپرست انتخاب شد

با انجام مراسم تحلیف و حضور امام جمعه، فرماندار، علما و معتمدان و منتخبان شوراها و شهرداران خاش و نوک آباد، فعالیت رسمی 403 شورای شهری و روستایی شهرستان خاش آغاز و همچنین اعضای شورای شهر خاش ضمن شروع به کار بر انتخاب عبدالمجید تمندانی شهردار فعلی بعنوان سرپرست شهرداری رای دادند.
فعالیت ۴۰۳ شورا در شهر و روستاهای خاش آغاز شد/ از سوی شورا، شهردار فعلی خاش بعنوان سرپرست انتخاب شد
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی تفتان ما، فرماندار شهرستان خاش با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و شروع به کار شوراها گفت: برگزاری پرشور دو انتخابات مهم شوراها و ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت ماه امسال برگ زرینی در تاریخ نظام اسلامی بود که حماسه ای بزرگ رقم خورد.

محمداکبر چاکرزهی افزود: شوراها در دوره جدید فعالیت خود ملزم به رعایت قوانین و آئین نامه های این موضوع هستند.

وی بیان کرد: شوراها باید طبق موازین شرعی و قانونی و برخورداری از حمایت قانون و دولت باید مطالبات مردم را پیگیری کنند و در مبحث حقوق شهروندی از فرصت مغتنم برای خدمت به مردم بهره ببرند.

چاکرزهی ادامه داد: 403 شورای شهری و روستایی، شامل 1215 عضو شورای روستایی و 12 عضو شورای شهری و 131 عضو زن شورا در خاش طی یک دوره چهار ساله فعالیت خواهند داشت.

فرماندار خاش تاکید کرد: همکاری و تعامل دستگاههای امنیتی، نظامی و انتظامی و قضایی و شورای نگهبان و اعضای هیئت های اجرایی انتخابات در برگزاری یک انتخابات سالم و با شکوه کمک کرد.

چاکرزهی یادآور شد: عملکرد شوراها در دوره قبل بسیار مطلوب و رضایت بخش بوده لذا امیدواریم همان رویه خدمتی شوراهای قبل در دوره جدید نیز مدنظر قرار بگیرد.

حجت الاسلام غلام رضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش هم با تبریک مناسبتهای هفته و تبریک هفته دولت و شروع بکار شوراها اظهار کرد: اهمیت کار شوراها نشان گر این موضوع هست که مردم از طریق وکلای خود مطالبات خود را پیگیری می کنند.

وی افزود: شوراها باید با یک فکر جمعی و با بهره گیری از ظرفیت های بومی و نظرات کارشناسان و صاحبان فن به شهردار کمک کنند و با اجرای کارهای کارشناسی شده از حیف و میل بیت المال اجتناب نمایند.

امام جمعه خاش گفت: با توجه به اینکه شهر خاش دارای ظرفیت گردشگری و توریسم می باشد انتظار می رود به این مهم توجه شود و ارتباط و تعامل و هم اندیشی شوراها با نخبگان و مسئولان تقویت گردد تا در ابعاد مختلف کارهای بزرگی برای مردم صورت پذیرد.

مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه مسجد جامع حنفاء اهل سنت خاش هم گفت: دین اسلام و نظام اسلامی ایران بر مبنای کارهای شورایی شکل گرفته و این مبحث مهم گره گشا در امور است.

وی با قدردانی از تلاش ها و اقدامات شوراهای قبل و تجلیل از انتخاب درست شوراها برای انتخاب یک شهردار توانمند و فنی و کاردان بیان کرد: مردم از شورای جدید انتظار دارند به مطالبات بحق شان توجه و به نیازهای جامعه پاسخ بدهند.

عید محمد قلندرزهی عضو منتخب شورای پنجم شهر خاش هم گفت: شوراها در دوره جدید فعالیت خود با تعامل و همکاری یکپارچه با مردم و مسئولان برای تامین نیازهای مردم و رفاه حال شهروندان و توسعه و عمران و آبادانی تلاش می کنند.

شماری از اعضای شوراهای خاش و نوک آباد هم به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

سوگند نامه شوراها توسط ایوب کرد بعنوان رئیس سنی جلسه قرائت و سایر شوراها آن را تکرار کردند.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 441002
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *