۰
در راستای تنظیف و زیباسازی شهر انجام شد؛

بازدید فرماندار خاش از پروژه های عمرانی شهرداری

شهردارخاش گفت: تعریض و آسفالت خیابان ها باید در اولویت مبلمان شهری قرار بگیرند.
بازدید فرماندار خاش از پروژه های عمرانی شهرداری
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، به نقل از  روابط عمومی فرمانداری صالحی فرماندار به همراه مهدی شهنوازی شهردار از روند اجرای آسفالت معابر شهری، خیابان‌ها و کوچه های سطح شهر خاش  بازدید کردند.

 صالحی در این بازدید با تقدیر از شروع عملیات آسفالت معابر گفت: وجود خیابان های خاکی زیبنده شهر خاش نیست و انتظار داریم با تقویت روند مثبت آغاز شده شاهد آسفالت کوچه های فرعی این شهر نیز باشیم.

وی افزود: تعریض و آسفالت خیابان ها  اولویت نخست مبلمان شهری است و باید قبل از شروع عملیات بهسازی خیابان ها جهت جلوگیری از هدررفت بیت المال با هماهنگی سایر ادارات نسبت به حفاری های مورد نیاز اقدام شود.

 صالحی اظهار کرد: از جمله اقداماتی که می توان درراستای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان اجرایی کرد احداث و توسعه پارک های محله ای در سطح شهر می باشد که علاوه بر فراهم کردن زمینه مناسب برای تفریح و سرگرمی ساکنین محلات و خانواده ها، موجب افزایش مراودات اجتماعی و همگرایی نیز می شود و ارتقای کیفیت محیط شهری، توجه بیشتر به رفاه شهروندان و همچنین افزایش سرانه فضاهای سبز از مهم ترین اهداف احداث پارک های درون محلی است.

فرماندار خاش در این بازدید بر لزوم تلاش برای ساماندهی معابر سطح‌ شهر، خاکبرداری، جدول‌گذاری، زیر سازی و آسفالت این معابر و محلات کم برخوردار توسط شهرداری تاکید کرد و گفت: زیر سازی و بهسازی معابر نقش عمده ای در کیفیت تردد برای شهروندان و بالا بردن سطح کیفی زندگی شهری دارد.

فرماندار خاش در پایان گفت: تلاش خواهیم کرد که مبلمان شهری وپیاده روسازی در شان مردم شریف و نجیب شهرستان باشد.
انتهای خبر/
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 452956
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *