۰

ووشوکاران جوان شهرداری خاش برای سیستان و بلوچستان افتخار آفریدند/ ۳ قهرمانی لیگ برتر در ۳ سال متوالی

تیم ووشوی جوانان شهرداری خاش برای سومین بار در لیگ برتر ووشوی کشور خوش درخشید و برای سیستان و بلوچستان افتخار آفرید.
ووشوکاران جوان شهرداری خاش برای سیستان و بلوچستان افتخار آفریدند/ ۳ قهرمانی لیگ برتر در ۳ سال متوالی
معاون شهردار خاش به خبرنگار تفتان ما گفت: جوانان ووشوکار شهرداری خاش با باور داشتن به توانائی های خود توانستند برای سومین بار مدال ارزشمند قهرمانی لیگ برتر را به مردم مرزدار و غیرتمند استان هدیه کنند.

عبدالوحید هاشمزهی افزود: با همت و اراده جوانان غیور ایرانی نام خاش در تاریخ ورزش کشور بر بام لیگ برتر ووشو جاودانه مانده است.

وی اظهار کرد: شهرداری خاش با داشتن مشکلات فراوان مالی توانست بر مشکلات ووشوکاران فائق آید و خداوند را شاکریم که تلاش و پشتکار جوانان این سرزمین برای منطقه خاش و استان عزت آفرین شد.

سرپرست ووشوی شهرداری خاش ادامه داد: ووشوکاران جوان خاش با یاد و نام عبدالحمید زرکزهی مربی فقید خود توانستند برای سومین بار پا در عرصه رقابتهای حساس کشوری بگذارند و باری دیگر ارزشهای والای خود را با گرفتن طلای مسابقات نشان دادند.

به گزارش خبرنگار تفتان ما مرحله نيمه نهايي و نهايي ليگ ووشوي جوانان کشور، روز (جمعه 13 اسفندماه) در آکادمي ووشو برگزار شد.

در رقابت هاي نوبت صبح، تيم هاي باشگاه مقاومت و شهرداري خاش با غلبه بر حريفان خود به فينال راه پيدا کردند.

در نوبت عصر، ابتدا تيم رنگ فيروزه شيراز در ديدار رده بندي با نتيجه هفت بر چهار مقابل هيات سيستان و بلوچستان به مقام سومي دست يافت.

در ديدار پاياني تيم هاي باشگاه مقاومت و شهرداري خاش به مصاف هم رفتتد که در بخش تالو تيم مقاومت سه بر يک از حريف خود پيشي گرفت، اما در ساندا اين اعضاي تيم شهرداري خاش بودند که پيروزي هاي متعددي را کسب کردند.

در نهايت شهرداري خاش توانست در مجموع دو بخش تالو و ساندا به برتري هشت بر چهار دست يافته و براي سومين سال متوالي، جام قهرماني را از آن خود کند.

انتهای پیام/
 
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 437084
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *