۰

دانشکده علوم قرآنی ایلام به کار خود ادامه می‌دهد

به لطف خدا، مطالبه گری و تلاش های جهادی و مجدانه دانشجویان قرآنی ایلام بالاخره به ثمر نشست و دانشکده قرآنی در استان تثبیت شد.
دانشکده علوم قرآنی ایلام به کار خود ادامه می‌دهد
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از ایلام، دانشکده علوم قرآنی ایلام که یک سال و اندی با مشکلات عدیده ای روبرو بود و بخاطر نداشتن مکان مناسب برای دانشکده و امکانات خوابگاهی مناسب محکوم به انحلال و انتقال به دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه شده بود، به لطف خدا و با تلاش های جهادی دانشجویان قرآنی و مطالبگری از مسئولین استانی و کشوری، بالاخره در استان تثبیت و به کار خود ادامه می دهد.
حجت الاسلام حسین نوری، معاونت آموزش و پژوهش تحصیلات تکمیلی دانشکده قرآنی ایلام در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی ایلام  اظهار داشت: خداوند منان را بی حد و عدد شاکر و سپاسگزارم که تلاش های دانشجویان قرآنی و مطالبه گری شان از مسئولین بالاخره به ثمر نشست و مزد تلاش و پایداری و مجاهدت در راه قران را گرفتند.
وی افزود: قطعا این نتیجه حاصل لطف خدا و توجه ویژه اهل بیت علیهم السلام و پیگیریهای خالصانه و مجدانه دکتر سلام امینی،نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی که برای تثبیت دانشکده از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و به رایزنی با مسئولان کشوری همت گمارد.
حجت الاسلام نوری ضمن عرض خداقوت به تلاش های دلسوزان قرآنی در ایلام گفت: جلسه ای با حضور وزیر ارشاد و معاونین، رییس سازمان اوقاف و معاون دانشگاه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان ایلام(آقایان امینی و کاظم زاده)،استاندار ایلام، نمایندگان پارلمانی ارشاد و اوقاف، مدیرکل ارشاد ایلام و بنده برگزار گردید که پس از رایزنی و بررسی مشکلات موجود مقرر گردید که استاندار ایلام متقبل ساختمان اداری و آموزشی به مدت ده سال و سازمان اوقاف متقبل تمام هزینه های جاری دانشکده و وزارت ارشاد متقبل مبلغی به جهت تامین خوابگاه مناسب و امور فرهنگی گردند.
 
وی در ادامه افزود: تمامی موارد ذکر شده با جزییات کامل در قالب یک صورتجلسه رسمی تهیه و تنظیم گردید و به امضاء حاضرین رسید.
معاونت آموزش و پژوهش تحصیلات تکمیلی دانشکده قرآنی ایلام در پایان از زحمات جهادی و خالصانه تمامی دلسوزان قرآنی  در استان و استاندار، مدیرکل اوقاف ایلام ، مسئولان سازمان اوقاف و دانشگاه ، وزیر محترم ارشاد، جناب آقای کاظم زاده نماینده حوزه جنوب و مخصوصا جناب آقای دکتر امینی نماینده محترم ایلام قدردانی نمود.
انتهای پیام/
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 439300
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *