۰

ستاد ویژه رسیدگی به مناطق زلزله‌زده تشکیل شد /۱۵۰ گروه جهادی به مناطق آسیب دیده اعزام می‌شوند/ اجازه نمی‌دهیم آلام مردم بیش از این شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: : ما با تمام قوا آمادگی داریم که در بخش مسکن ورود پیدا کنیم و با توجه به اینکه فصل سرما در پیش است تلاش می‌کنیم تا تمام آنچه در توان داریم را به میدان بیاوریم و اجازه نمی‌دهیم آلام مردم عزیز بیش از این شود.
ستاد ویژه رسیدگی به مناطق زلزله‌زده تشکیل شد /۱۵۰ گروه جهادی به مناطق آسیب دیده اعزام می‌شوند/ اجازه نمی‌دهیم آلام مردم بیش از این شود
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی اظهار داشت: نیروهای بسیج بدون اینکه به آن‌ها ابلاغی شود از همان ساعات اولیه پس از وقوع زمین لرزه به همراه فرمانده سپاه استان کرمانشاه در صحنه حاضر شدند.
وی افزود: ستاد ویژه رسیدگی به مناطق آسیب دیده به فرماندهی جانشین سازمان بسیج مستضعفین سردار علی فضلی و با حضور بنیاد تعاون بسیج، بسیج جامعه پزشکی و مجموعه بسیج سازندگی تشکیل شده است که در حال اعزام به منطقه هستند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گردان‌های امام حسین و بیت المقدس طی ۲۴ ساعت گذشته به ۵ شهرستان دالاهو، سرپل ذهاب، قصر شیرین، اسلام آباد غرب و ثلاث باباجانی و لشکر نبی اکرم هم با ۱۰ دستگاه آمبولانس، سه دستگاه لودر، ۵ دستگاه کمپرسی و تعدادی جرثقیل و تانکر آب به منطقه سرپل ذهاب اعزام شدند.
سردار غیب‌پرور عنوان کرد: به بیمارستانی که به مناسبت ایام اربعین در مرز مهران احداث شده بود دستور داده شد تا هر چه سریعتر به منطقه سرپل ذهاب اعزام شوند.
وی ادامه داد: ۳۰ گروه جهادی دانشجویی از کرمانشاه، ۲۰ گروه از ایلام و یکصد گروه جهادی از استان‌های همجوار در حال اعزام به مناطق آسیب‌دیده هستند و برای استان‌های کرمانشاه و ایلام هم ابلاغ‌هایی جداگانه داشتیم تا از تمام امکانات و نیروهای خود برای کمک رسانی به مردم استفاده کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: ما با تمام قوا آمادگی داریم که در بخش مسکن ورود پیدا کنیم و با توجه به اینکه فصل سرما در پیش است تلاش می‌کنیم تا تمام آنچه در توان داریم را به میدان بیاوریم و اجازه نمی‌دهیم آلام مردم عزیز بیش از این شود.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 442431
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *