۰

تجربه حجت‌الاسلام رئیسی در رفع مشکلات کشور مؤثر است

هوشنگ توکلی بازیگر گفت: حجت‌الاسلام رئیسی با توجه به سابقه در قوه قضائیه نقاط ضعف را بهتر می‌شناسد و زودتر می‌تواند بر مشکلات فائق آید.
تجربه حجت‌الاسلام رئیسی در رفع مشکلات کشور مؤثر است
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،هوشنگ توکلی بازیگر و تهیه‌کننده سینما  درباره حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما به عنوان هنرمند  مسئولیت  داریم در انتخابات حضور داشته باشیم و انتخابات و رای دادن یک تصمیم ملی است . رای دادن و  اعلام حضور کردن بخشی از زندگی اجتماعی است ، طبیعی است من هم از این ماجرا مستثنی نیستم و به دلیل مسئولیت اجتماعی باید در انتخابات شرکت کنیم. 
وی ادامه داد: انتخابات تعیین سرنوشت است و مردم باید در سرنوشت خودشان سهیم باشندو رای بدهند. ما هرقدر حضور حداکثری بیشتری داشته باشیم تضمین کننده  بقا و دوام انقلاب و  شهدا  خواهیم بود. در این دنیای آشفته هر قدر از همبستگی ملی بیشتر باشد ما موفق‌تر می‌توانیم عمل کنیم. 
بازیگر فیلم‌ها و سریال‌های پرمخاطبی چون «زیر تیغ» درباره حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی گفت: آقای رئیسی  دو وجه دارد یک وجه حضور قانونی و قضایی دارد ایشان یک تجربه بسیار بالایی در این حوزه دارد. در حال حاضر مدیریت و اجرا می‌تواند به ایشان کمک کند. این تجربه مهم را  کاندیداهای دیگر و رئیس جمهور های پیشین نداشتند. مدیران سه قوه تلاش می‌کنند یک رابطه و هماهنگی با قوای دیگر داشته باشند که اهدافشان را بهتر و موفق تر جلو ببرند. در شرایط فعلی وقتی آقای رئیسی از حوزه قوه قضاییه قرار است در حوزه اجرا و قوه مجریه قراربگیرد،  تجربه خوبی دارد و طبیعتاً بسیاری از گره هایی که رئیس جمهور‌ها مشکل می توانستند باز کنند یا اصلاً باز نمی‌شد به دلیل این که شناخت و رابطه لازم را نداشته و ندارند راحت‌تر باز می‌شود.  حتماً می‌تواند موفق تر از بقیه مشکلات را بشناسد.
توکلی در خاتمه درباره وجه دیگر از شخصیت حجت الاسلام رئیسی گفت: ایشان همیشه قوه مجریه را با نگاه نقد نگاه می‌کردند و شناخت ایشان از اجرا مانند  یک مدیر منتقد است و بهتر از هر مدیر اجرایی دیگر نقاط ضعف را می شناسد و به واسطه هوش سرشاری که از آن برخوردار است، زودتر می‌تواند بر مشکلات فائق شود.   
انتهای پیام/ 
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 438630
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *