۰

هیچ اقدامی از سوی ریاست بنیاد شهید در خصوص مطالبات 14 اسفند صورت نگرفته است

رئیس شورای عالی انجمن های ایثارگران گفت تا کنون هیچ اقدامی از سوی ریاست و قائم مقام بنیاد در خصوص مطالبات اجتماع بزرگ 14 اسفند صورت نگرفته است.
هیچ اقدامی از سوی ریاست بنیاد شهید در خصوص مطالبات 14 اسفند صورت نگرفته است
به گزارش سرویس باشهداتفتان ما

حسین اسرافیلی رئیس شورای عالی انجمن های ایثارگران گفت تا کنون هیچ اقدامی از سوی ریاست و قائم مقام بنیاد در خصوص مطالبات اجتماع بزرگ 14 اسفند صورت نگرفته و علی الرغم مکاتبات با بنیاد از معرفی نماینده تام‌الاختیار برای پیگیری و بررسی جزئیات قطعنامه اجتماع 14 اسفند نیز سر باز زده‌اند.
اسرافیلی مکاتبه متعدد با ریاست بنیاد، سران سه قوه، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی، روسای کمیسیون های مجلس شورای اسلامی و جلسات با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده سازمان بازرسی کل کشور، حراست بنیاد را از جمله اقداماتی برشمرد، که برای پیگپری مطالبات اجتماع 14 اسفند تاکنون صورت گرفته و گفت طبق وعده داده شده گزارش اقدامات و پیگیری‌ها به اطلاع جامعه ایثارگری کشور بخصوص ایثارگران شرکت کننده در اجتماع خواهد رسید.
اسرافیلی ادامه داد در نامه پیروی به ریاست بنیاد در خصوص مطالبات بحق و قانونی ایثارگران که با ضعف برخی مدیران بنیاد ابتر مانده است، آمادگی کامل اعضای شورای عالی برای مناظره با ریاست و مدیران بنیاد در حضور رسانه ها اعلام شده است تا قضاوت به جامعه ایثارگرای و افکار عمومی واگذار شود.
رئیس شورای عالی انجمن های ایثارگران ضمن اظهار امیداوری به اینکه انشالله آقایان شهیدی و انصاری در روزهای پایانی مسئولیت خود پاسخگو باشند، افزود جلسه ای که اخیرا با قائم مقام بنیاد در محل انجمن جانبازان نخاعی برگزار شد، صرفاً موضوعات تخصصی مرتبط به جانبازان نخاعی بوده و هیچ ارتباطی به اجتماع 14 اسفند نداشته و این مسئله در جلسه مذکور به آقای انصاری نیز اعلام شد.
حسین اسرافیلی در پایان گفت به فضل خدا این توفیق نصیب بنده شده که مسوولیت اجرایی انجمن و شورا ی عالی را عهده‌دار باشم و این دلیل نمی‌شود آقای انصاری برداشت کنند که انجمن و شورا یکی است، قطعا اینطور نیست، اهداف و ماموریت ها از هم جداست و مطلبی که در سایت فاش نیوز درج شده نظر مدیر مسئول سایت است و تاکید می کنم به هیچ وجه آقای انصاری پیرو اجتماع 14اسفند به انجمن جانبازان نخاعی تشریف نیاورده اند.
انتهای پیام/فارس
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 438386
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *