۰

افتتاح سلف سرویس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج توسط وزیر بهداشت/ ساخت غذاخوری که 6 سال طول کشید!

وزیر بهداشت در جریان سفرهای انتخاباتی و تبلیغاتی خود، با سفر به شهر یاسوج کتابخانه مرکزی و سلف سرویس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را افتتاح کرد.
افتتاح سلف سرویس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج توسط وزیر بهداشت/ ساخت غذاخوری که 6 سال طول کشید!
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما،با نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم سفرهای وزیر بهداشت در جهت افتتاح مراکز شدت گرفته است . این در حالی است که بسیاری از کارشناسان این اقدامات عجولانه وزیر بهداشت را تبلیغاتی و انتخاباتی دانسته‌اند و عنوان می‌کنند بسیاری از این مراکز فاقد تجهیزات و پرسنل است و تا زمان افتتاح واقعی آن زمان بسیاری مانده است.
در ادامه همین سفرهای انتخاباتی، روز گذشته وزیر بهداشت در جریان سفر به شهرستان یاسوج در یک اقدام عجیب سلف سرویس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را افتتاح کرد و این خبر تیتر یک سایت وزارت بهداشت شد.
به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ سلف سرویس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در زمینی با مساحت 5 هزار متر مربع و زیربنای دو هزار و 400 متر مربع در سه طبقه ساخته شده است.
برای ساخت و تجهیز این سلف سرویس 400 نفره که عملیات ساخت آن از سال 90 آغاز شده و در دولت تدبیر و امید 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل شده، حدود 40 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.
 

 
 


حال باید پرسید آیا 4 سال زمان در دولت تدبیر برای ساخت یک سلف سرویس دانشگاه که البته 40 درصد ساخت ان در دولت گذشته انجام شده است زیاد نیست ؟! و لازم است برای این چنین افتتاح‌هایی تیم خبری و رسانه‌ای دولت و وزیر بهداشت بلندگو در دست بگیرند و با هزینه‌ها میلوینی و انجام سفرهای تبلیغاتی و نمایشی با حضور شخص وزیر دست به افتتاح بزنند؟ و در آخر 4 میلیار تومان اعتبار برای ساخت یک سلف سرویس دانشگاهی، آنهم با کیفتی که در تصویر مشاهده می کنید منطقی به نظر می‌رسد؟
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 438688
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *