۰

آذرنیا:شایعه فروش امتیاز گسترش به ماشین‌سازی صحت ندارد/کمترین جابجایی را برای فصل آینده داریم

سرپرست گسترش فولاد گفت: گسترش از سال گذشته با 70 درصد بازیکنانش قراردادهای 2 تا 4 ساله دارند و حتی اگر قرار به حضور در فصل نقل و انتقالات باشد، ما مطمئناً کمترین جابه‌جایی را خواهیم داشت.
آذرنیا:شایعه فروش امتیاز گسترش به ماشین‌سازی صحت ندارد/کمترین جابجایی را برای فصل آینده داریم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،حسن آذرنیا  ، در مورد اینکه آیا شایعه فروش امتیاز تیم لیگ برتری گسترش فولاد به ماشین‌سازی و حضور این تیم از رقابت‌های لیگ دسته اول در فصل آینده صحت دارد یا خیر، گفت: این موضوع اصلاً صحت ندارد و صد درصد شایعه است. گسترش از سال گذشته با 70 درصد بازیکنانش قراردادهای 2 تا 4 ساله دارند و حتی اگر قرار به حضور در فصل نقل و انتقالات باشد، ما مطمئناً کمترین جابه‌جایی را خواهیم داشت.
وی در مورد وضعیت سرمربی‌گری این تیم، گفت: کمالوند در مدت 2.5 سال گذشته در گسترش فولاد زحمات زیادی را کشید و نتایج خوبی را هم گرفت. در هر حال او بعد از فصلی که به پایان رسید از مجموعه تیم خداحافظی کرد و مدیریت و مالک محترم باشگاه برای جایگزینی کمالوند در حال تلاش هستند.
آذرنیا در مورد گزینه‌های مربی‌گری این تیم، تأکید کرد: در حد شنیده‌ها می‌دانم که ویسی، بوناچیچ و مهاجری در بین گزینه‌ها قرار داشتند که البته گویا مهاجری با پدیده تمدید کرده است. فکر می‌کنم تکلیف این موضوع یکی، دو روز آینده مشخص شود. 
سرپرست گسترش فولاد در مورد اینکه مقصد نهایی کمالوند کدام تیم است، گفت: نمی‌دانم اما او گفت از یکی، دو باشگاه پیشنهاد داشته اما قطعاً این مربی فصل آینده در گسترش حضور نخواهد داشت. ضمن اینکه جا دارد از طریق   از زحمات این مربی طی مدت حضورش در گسترش فولاد تشکر کنم.
وی در مورد استعفای سمندر نیز تأکید کرد: مدیریت تیم 3، 4 ماه پیش استعفا داده بود اما چون وسط فصل بود به کارش ادامه داد هر چند که هنوز مشخص نیست با استعفای او موافقت شود یا خیر. تکلیف این موضوع نیز یکی، دو روز آینده مشخص می‌شود. ضمن  اینکه واقعاً نمی‌دانم اگر با استعفای سمندر موافقت شود چه کسی جایگزین آن خواهد شد.
آذرنیا در پایان در مورد اینکه تکلیف خودش به کجا خواهد رسید، گفت: فعلاً هستیم تا ببینیم باشگاه چه تصمیم‌گیری خواهد کرد.
انتهای پیام/فارس
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 438276
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *