۱
۱

حرف های وحید شمسایی بعد از قهرمانی

سرمربی بازیکن تیم فوتسال تأسیسات گفت: شاید سالی نباشد که بتوانم این همه افتخار با هم کسب کنم و به هر حال روزی باید در مسئله خداحافظی از فوتسال سر تعظیم فرود آورم.
حرف های وحید شمسایی بعد از قهرمانی
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، وحید شمسایی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص قهرمانی تیم تأسیسات در هفدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: پیش از این گفته بودم که برای یک سرمربی خیلی سخت است وقتی تیمش 20 هفته صدرنشین است قهرمانی را از دست بدهد. خدا را شکر می‌کنم لطف او شامل حال ما شد و در 20 ثانیه پایانی توانستیم به بازی برگردیم و جام را بالای سر ببریم.
وی در مورد اینکه با هت‌تریک در قهرمانی رکورددار شد، گفت: به هیچ عنوان دنبال رکورد نبودم از تمام کادر فنی تیم تشکر می‌کنم که عملکرد بسیار خوبی داشتند. در کمتر از یک سال 3 جام آوردیم که بی‌سابقه بود. اسفند سال گذشته قهرمان لیگ برتر شدیم، مرداد ماه قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شدیم و دی‌ماه هم بار دیگر قهرمانی لیگ برتر را تکرار کردیم.
سرمربی‌ بازیکن تیم فوتبال تأسیسات خاطرنشان کرد:‌ اینکه در مشهد توانستیم قهرمان شویم برای بسیار شیرین بود من رکورد گلزنی‌ام در جهان را در قم که خواهر امام رضا (ع) در آنجا است شکستم و در کنار خود بارگاه امام رضا (ع) هم توانستم سومین قهرمانی را جشن بگیرم. این موضوع برایم بسیار خوشحال‌کننده است. جالب اینجا است که گل برتری ما را هم قدرت بهادری زد که یک مشهدی است.
شمسایی در مورد اینکه به سختی توانستند قهرمان لیگ شوند، گفت: فوتسال پاک همین است. هیچ تیمی به راحتی بازی را واگذار نکرد. همه تیم‌ها با تمام وجود تا ثانیه‌های پایانی جنگیدند و جا دارد که از تمامی آنها تشکر کنیم که فوتسال پاکی را به نمایش گذاشتند. به همه ثابت شد که فوتسال ما پاک است.
وی در خصوص اینکه آیا قصد خداحافظی دارد یا خیر، گفت: واقعیت این است که امسال سنگین‌ترین مصدومیت خود را در 16 سال فعالیتم تجربه کردم به هر حال باید زمانی سر تعظیم فرود آوریم من هم در چند روز آینده در این باره تصمیم می‌گیرم شاید دیگر سالی نباشد که بتوانم این همه افتخار کسب کنم کسب عنوان قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا، انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا، آقای گلی در جام باشگاه‌های آسیا و در پایان هم قهرمانی در لیگ برتر. به هر حال باید با این موضوع کنار بیایم و در چند روز آینده استخاره می‌کنم و تصمیم خود را خواهم گرفت.
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۹
کد مطلب: 424006
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مشاهده نظرات کاربران
Iran, Islamic Republic of
چرا خاشی ها همه جغرافیا خوندن چون رشته بی خاصیت و آسونی بوده