۰

اگر حواشی تماشاگران و سرمربی اراک نبود، الان در نیمه‌نهایی بودیم/ آفاق در حد خودش صحبت کند

مدیرعامل باشگاه شیمیدر گفت: اگر برخی حواشی از سوی تماشاگران و سرمربی حریف بوجود نمی‌آمد، قطعا الان در مرحله نیمه نهایی حضور داشتیم و نیازی هم به مسابقه پنجم نبود.
اگر حواشی تماشاگران و سرمربی اراک نبود، الان در نیمه‌نهایی بودیم/ آفاق در حد خودش صحبت کند
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،امیرحسین صفرزاده در مورد مسابقات مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال و 4 بازی برگزار شده با شهرداری اراک اظهار داشت: در مورد بازی دوم نمی‌شود حرفی زد چرا که اصلا می‌توان گفت که بازی نکردیم، ولی در دیدار اول در اراک با وجود اینکه تقریبا بدون بازیکن خارجی بازی کردیم، عملکرد مناسبی داشتیم و اگر برخی حواشی از سوی تماشاگران و سرمربی حریف بوجود نمی‌آمد، قطعا الان در مرحله نیمه نهایی حضور داشتیم و نیازی هم به مسابقه پنجم نبود.
وی ادامه داد: متاسفانه از ابتدای مسابقه شاهد اعتراض‌های شدید بازیکنان و مربیان اراک و توهین هواداران آنها بودیم، اما کوچکترین عکس العملی از سوی مجریان مسابقه وجود نداشت. برخی از بازیکنان اراک هم تنها به فکر فریب داوران و نمایش برای گرفتن خطا بودند که باعث افزایش تعداد خطاهای بازیکنان شیمیدر شد. در مسابقه سوم و چهارم با اینکه 2 بر صفر از حریف عقب بودیم و یک بازیکن خارجی در اختیار داشتیم، بازیکنان و کادر فنی با تمرکز زیادی وارد میدان شدند و با تلاش ستودنی و زحمتی که کشیدند، توانستیم پیروز میدان باشیم. بازیکنان واقعا از جان مایه گذاشتند و با غیرتی مثال زدنی بازگشت فوق العاده‌ای به سری پلی آف داشتند و با تمرکز و روحیه بسیار خوبی برای کسب پیروزی به اراک سفر خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه شیمیدر در خصوص اظهارات مدیرعامل و سرمربی شهرداری اراک گفت: اینکه مدیرعامل اراک قضاوت در بازی سوم را «بو دار» تلقی کرده‌اند، جای بسی تاسف دارد. اگر قرار بر اینگونه تفسیرها باشد پس مسابقه اول در اراک را چگونه باید تفسیر کنیم؟! آن همه اعتراض، آن همه فحاشی، آن همه شعارهای توهین آمیز و ... دوستان میخواهند جوی را بوجود بیاورند که داوران را در مسابقه پنجم تحت تاثیر قرار دهند و شجاعت را در قضاوت از بین ببرند.
صفرزاده ادامه داد: در مسابقه چهارم نیز سرمربی اراک از ابتدای بازی فقط اعتراض کرد، آن هم نه اعتراض‌های ملایم، بلکه شدیدترین نوع اعتراض ها! البته این رفتارها و بهتر است بگویم این سیاست بارها اتفاق افتاده است. در آخرین مسابقه تیم‌های آبادان و اراک کدام مربی وسط نیمه روی میز داوران کوبیده است؟ و ده‌ها رفتار مشابه دیگر. اتفاقا قضاوت در مسابقات دوم، سوم و چهارم بسیار مناسب و شجاعانه بود. حالا اگر منظور تیم مقابل این است که داوران تنها اجازه دهند که تیم اراک پیروز شود، بحث دیگری است. ما باید اجازه دهیم تا داوران هر آنچه را که می‌بینند و بدون در نظر گرفتن جو سالن، شجاعانه قضاوت کنند تا حق به حق‌دار برسد.
وی با ابراز امیدواری به اینکه در مسابقه پنجم بازی جوانمردانه ای را شاهد باشیم، عنوان کرد: باید کنترل و نظارت مناسبی نیز بر روی جو مسابقه حاکم باشد تا داوران نیز شجاعانه بتوانند هر آنچه را که می‌بینند، قضاوت کنند. آنطور که شنیده‌ایم مسئولان کمیته مبارزه با دوپینگ هم همانند مسابقه دوم در سالن حضور خواهند داشت، اینگونه نظارت‌های دقیق قطعا به بالا رفتن کیفیت مسابقات کمک شایانی خواهد نمود.
مدیرعامل باشگاه شیمیدر در خصوص اظهارات حامد آفاق نیز تاکید کرد: بهتر است او در حد و حیطه خودش به عنوان یک بازیکن معمولی اظهار نظر کند و نه بیشتر. اتفاقا خود او یکی از معروف‌ترین بازیکنان در نمایش دادن و فیلم بازی کردن در حین مسابقه است! نصف بیشتر خطاهایی که بر روی آفاق اعلام می‌شود خطای خودش است و برعکس در هر بازی حداقل 10 خطای آفاق گرفته نمی‌شود. در ضمن حق اظهار نظر در خصوص جواد داوری را ندارد چراکه جواد نه تنها بیشتر از آفاق برای تیم ملی زحمت کشیده، بلکه هیچ وقت بخاطر پول در دوران بازیگری به تیمش پشت نکرده است و همواره با تعصب واقعی در بسکتبال حضور داشته نه با نمایش تعصب. جواد داوری یک فرد صادق، زحمتکش و قطعا یک مدیر طراز اول در آینده خواهد بود. آفاق می‌تواند به همان صحبت‌های درگوشی با مسئولان بعد از بازی چهارم دلخوش باشد. البته من نگرانی عزیزان را از بابت وصول مطالباتشان در تیم اراک را درک می کنم.
انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 438232
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *