۰

عباسی:سنگین‌ترین باخت تاریخ باشگاه را متحمل شدیم، توان عنایتی همین است/بازیکنی کم‌فروشی نکرد،ارنج تیم ضعیف بود

مالک باشگاه مشکی‌پوشان گفت:باخت به سپاهان سنگین‌ترین شکست تاریخ باشگاه بود که از لیگ دو تا روز گذشته آن را تجربه نکرده بودیم.
عباسی:سنگین‌ترین باخت تاریخ باشگاه را متحمل شدیم، توان عنایتی همین است/بازیکنی کم‌فروشی نکرد،ارنج تیم ضعیف بود
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،محمد عباسی ،‌در خصوص شکست سنگین مشکی‌پوشان مقابل سپاهان اظهار داشت: متاسفانه باخت بدی را متحمل شدیم و اگر روزهای قبل می‌باختیم حداقل فوتبال خوبی بازی می‌کردیم اما روز گذشته فوتبال هم بازی نکردیم و تعویض‌های اشتباه و ارنج ضعیف تیم باعث شکست مشکی‌پوشان شد.
وی افزود: این سنگین‌ترین شکست تاریخ باشگاه مشکی‌پوشان از لیگ دو تا امروز بود و یک نتیجه 4 بر یک و یک نتیجه 5 بر صفر را در کارنامه باشگاه ثبت کردیم.
عباسی در خصوص اینکه آیا کاملا با رضا عنایتی قطع همکاری کرده‌اند،گفت: عنایتی پیش از این به عنوان دستیار با ما همکاری کرد و بعدا به عنوان سرمربی به جمع ما اضافه شد. توان سرمربی ما همین است و ما به شخصی نیاز داشتیم که مدیریت بحران کند نه اینکه یک بحران هم به تیم ما اضافه کند. ما راحت می‌توانستیم روز گذشته رستگار شویم اما این اتفاق نیفتاد. 
مالک باشگاه مشکی‌پوشان در خصوص اینکه عنایتی بعد از باخت شب گذشته مدعی شد 9 بازیکن تیمش راه می‌رفتند و به نوعی اتهام زده است،‌گفت: چیدمان تیم ما از ابتدای مسابقه ضعیف بود و این بازیکنان همان‌هایی بودند که تا یک ساعت بعد از بازی در زمین گریه می‌کردند. هیچ بازیکنی کم فروشی نکرد و این مربی بود که باید از بازیکن برنامه می‌خواست. بازیکنان زحمت خود را کشیدند و با وجود اینکه آنها 5 گل خوردند ولی ما کلامی با آنها حرف نزدیم چون معتقدیم برنامه‌هایی که از آنها خواسته بود را در زمین پیاده کردند. اتفاقا همین بازیکنان باعث شدند رضا عنایتی به تیم‌مان برگردد و آنها بودند که از مدیریت باشگاه خواستند یک هفته دیگر به این سرمربی فرصت بدهیم. 
وی در پاسخ به این سؤال که ظاهرا با فرهاد کاظمی صحبت‌هایی شده که هدایت این تیم را بر عهده بگیرد،‌گفت:‌ما هنوز به صورت جدی با هیچ شخصی صحبت نکردم. آرمین رهبر و خود عنایتی فعلا تیم را تمرین می‌دهند و شاید اصلا این هفته هم آنها کار را بر عهده داشته باشند. واقعیت این است که ما شانس‌هایمان را از دست داده‌ایم و در 4 بازی مستقیم مثل نفت و همین سپاهان و دو تیم دیگر فرصت‌های برد را به هدر دادیم و امیدهایمان کمرنگ شده است اما به معجزه هم اعتقاد داریم.
انتهای پیام/
شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 451998
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *