۰

زیدوند: اگر برای جام جهانی انتخاب شوم از جانم مایه می‌گذارم/باید جام قهرمانی را در ایران نگه داریم

ملی‌پوش وزن ۶۶ کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: اگر برای حضور در رقابت‌های جام جهانی انتخاب شوم از جانم برای موفقیت تیم مایه می‌گذارم.
زیدوند: اگر برای جام جهانی انتخاب شوم از جانم مایه می‌گذارم/باید جام قهرمانی را در ایران نگه داریم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،مهدی زیدوند ، درباره شرایطش برای حضور در جام جهانی کشتی فرنگی و اینکه فکر می‌کند آیا در ترکیب تیم‌ملی قرار بگیرد یا نه گفت: شرایط خوبی دارم و در این مدت تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ام. در تمرینات تمام تلاشم را کردم تا نظر کادر فنی را جلب کنم. اگر در ترکیب نهایی قرار بگیرم از جانم برای موفقیت تیم‌ملی مایه خواهم گذاشت.
وی ادامه داد: هر کشتی‌گیری که بهتر باشد کادر فنی انتخاب خواهد کرد. من هم در تمرینات کم نمی‌گذارم تا بتوانم به عنوان یک سرباز در خدمت تیم‌ملی باشم. اگر انتخاب شوم تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا دینم را به مردم خوزستان ادا کنم در غیر این صورت هم برای تیم‌ملی آرزوی موفقیت خواهم کرد. به هر حال مسابقات به میزبانی خوزستان که استان خودم است برگزار می‌شود و خیلی دوست دارم در ترکیب اصلی قرار بگیرم.
دارنده مدال برنز آسیا در مورد مصدومیت زانویش گفت: مصدومیت و ضرب‌خوردگی همیشه همراه کشتی‌گیران است و به این موضوع عادت کرده‌ام. مشکل خاصی نیست و با کمک کادر پزشکی تلاش کردم تا این مصدومیت را کنترل کنم. تمام هدفم از همین حالا رسیدن به دوبنده تیم‌ملی در مسابقات جهانی است تا خودم را ثابت کنم.
زیدوند خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسابقات به میزبانی ایران برگزار می‌شود، حساسیت و اهمیت بالایی دارد و باید با تمام قوا به میدان برویم. با وجود اینکه تیم جوانی داریم اما تمام بچه‌ها در عین جوانی، باتجربه هستند و از انگیزه بالایی برخوردارند تا جام قهرمانی را در ایران نگه داریم.
انتهای پیام/فارس
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 437239
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *