۰

اقدام پسندیده عابدینی ارزش مدال جهانی او را دوبرابر کرد

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: اقدام پسندیده عابدینی برای رفتن روی سکو با پرچم آتش‌نشانی ارزش مدال نقره او را ۲ برابر کرد.
اقدام پسندیده عابدینی ارزش مدال جهانی او را دوبرابر کرد
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،فضل‌الله باقرزاده در مورد نایب قهرمانی مجتبی عابدینی در مسابقات جام جهانی شمشیربازی ایتالیا اظهار داشت: عملکرد او واقعاً مثال‌زدنی و بی‌نظیر بود. نایب قهرمانی او در حالی رقم خورد که قهرمانان بزرگ دنیا حتی به جمع چهار بازیکن برتر هم نرسیدند. ژیلاگی مجارستانی که قهرمان المپیک شده بود در این رقابت‌ها به مقام پنجم رسید.
وی افزود: سابقه نداشته که شمشیربازان ایتالیایی در کشور خودشان به مدال نرسند اما امروز آنها با شکست مقابل عابدینی این اتفاق برایشان افتاد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی در مورد دیدار با حریف کره‌ای گفت: «اوه» بازیکن کره‌ایی‌ها که خودش را مطرح کرده است توانسته بود ژیلاگی را شکست دهد و مجتبی این بازیکن را مغلوب کرد تا ترس کره‌ایی‌ها از عابدینی دو چندان شود.
باقرزاده با اشاره به روی سکو رفتن عابدینی با پرچم آتش‌نشانی و اهدای مدالش به شهدای آتش‌نشان بیان داشت: مجتبی کار بزرگ خود را با این حرکت بزرگ‌تر کرد. او نشان داد که علاوه بر قهرمانی یک پهلوان هم محسوب می‌شود. اقدام او کار پسندیده‌ای بود و همانطور که گفتم ارزش مدالش را دو برابر کرد.
انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 436296
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *