۰
وظیفه یک مدیر اقتصادی در فوتبال چیست؟

آقای عابدینی قرار بود شما در فوتبال درآمدزایی کنید یا تنش‌زایی؟

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در روزهای گذشته کمتر در مورد مسایل اقتصادی فوتبال سخن گفته و بارها در مورد مسایل مختلفی اظهار نظر کرده است.
آقای عابدینی قرار بود شما در فوتبال درآمدزایی کنید یا تنش‌زایی؟
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،امیر عابدینی در جدیدترین مصاحبه‌اش از فدراسیون فوتبال انتقاد کرده و گفته «هیچ چیز در فدراسیون سرجای خودش نیست!» اینکه یک مدیر ارشد فدراسیون خودش ارکان فدراسیون را زیر سوال می‌برد در نوع خود جالب و کم‌نظیر محسوب می‌شود! باید از آقای عابدینی پرسید آیا شما در این فدراسیون به وظایف خود عمل کرده‌اید و تلاش کرده‌اید که در جای خود بایستید! می‌گویند برای بهبود جامعه باید اصلاح را از خودمان شروع کنیم.
جناب آقای عابدینی شما چرا از خودتان شروع نمی‌کنید؟! چرا سعی نمی‌کنید در حیطه وظایف خود عمل کنید و سخن بگویید؟!
جناب آقای عابدینی شما اولین مدیر اقتصادی فوتبال هستید که با گفته‌هایتان کی‌روش سرمربی تیم ملی را به اوج عصبانیت رساندید؟! آیا صحبت در مورد سرمربی تیم ملی در حیطه وظایف سرپرست اقتصادی فوتبال است؟ همه یادشان می‌آید که کی‌روش تا پاسی از نیمه شب در فدراسیون فوتبال منتظر حضور شما بود تا دستمزدش را بدهید! 
جناب آقای عابدینی شما در یکی از مصاحبه‌هایتان از علاقه‌ خود برای قهرمانی پرسپولیس سخن گفتید. حرف‌هایی که جز تنش‌زایی برای فوتبال ایران حاصل دیگری نداشت و نتیجه‌اش اعتراض باشگاه تراکتورسازی شد. حرف‌های شما در این مورد چه کمکی به فوتبال، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کرد؟ 
جناب آقای عابدینی شما خودتان در مصاحبه‌تان اعتراف کرده‌اید که«به هیچ وجه از عملکرد سازمان اقتصادی فوتبال راضی نیستید»! مسئول سازمان اقتصادی فوتبال چه کسی است؟! آیا شما حکم سرپرستی از همین رئیس فدراسیون فوتبال نگرفتید؟ پس چرا به جای اصلاح امور اقتصادی فوتبال در مواردی غیر از حوزه مدیریتی‌تان در فوتبال سخن گفتید؟
جناب آقای عابدینی شما را مدیری موفق در باشگاه پرسپولیس می‌دانیم مدیری که دوران طلایی را برای باشگاه پرسپولیس رقم زد و اکنون هم در شرایط سخت باید هنر مدیریتی خود را در فدراسیون فوتبال باردیگر نشان می‌دادید و منشا خدمات به فوتبال می‌شدید نه اینکه خودتان از شرایط موجود گلایه کنید و عدم موفقیت خود را به گردن رئیس فدراسیون فوتبال بیندازید!
جناب آقای عابدینی شما قرار بود برای فوتبال درآمدزایی کنید نه تنش‌زایی! اما متاسفانه حداقل تا امروز در امر درآمدزایی در بخش فوتبال خیلی موفق عمل نکرده‌اید. حامی مالی جشن برترین‌های فصل قبل را ظاهرا شما معرفی کرده بودید همان حامی مالی که حتی نتوانست چک شام مراسم را نقد کند! 
جناب آقای عابدینی شما مذاکره با آدیداس را از افتخارات خود در بخش اقتصادی فوتبال می‌دانید اما برخی از مسئولان فوتبال مدعی هستند که اتفاقا خرید  لباس از آدیداس باعث شد که  آدیداس برنده شود زیرا گفته می‌شود بخش دیگری از فدراسیون مشغول رایزنی با آدیداس بود تا از این شرکت به عنوان حامی مالی پول بگیرد اما ناگهان از طرف فدراسیون فوتبال به آدیداس اعلام شد که می‌خواهیم از شما لباس بخریم! شرکت آدیداس هم وقتی شرایط را اینگونه دید اعلام کرد دیگر نیازی به پول دادن به فوتبال ایران ندارد زیرا فدراسیون می‌خواهد به آنها برای خرید لباس پول هم بدهد!
جناب آقای عابدینی شما را مدیری موفق در تاریخ پرسپولیس می‌دانیم اما وقتی از پرسپولیس عبور می‌کنیم در باشگاه‌های دیگر این موفقیت تکرار نشده و حتی می‌توان گفت در برخی باشگاه‌ها شما موفق نبوده‌اید. اکنون باشگاه داماش گیلان کجاست؟!
جناب آقای عابدینی بهتر است به جای سخن گفتن در مورد سرمربی تیم ملی، علاقه‌تان برای قهرمانی پرسپولیس و...  به صحبت در حوزه مسایل اقتصادی فوتبال بپردازید و بگویید از زمانی که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برای شما حکم صادر کرده چه گلی به سر فوتبال در بخش اقتصادی زده‌اید؟ گلایه و انتقاد کردن از وضع موجود راحت‌ترین کار است. شما بهتر است از دستاوردهایتان برای فوتبال در زمینه اقتصادی بگویید تا همه امیدوار باشیم که بخش های دیگر فدراسیون فوتبال  هم سامان پیدا کند شما از حوزه اقتصادی خودتان شروع کنید تا به مرور زمان در فدراسیون فوتبال همه چیز سرجای خودش قرار بگیرد.
انتهای پیام/فارس
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 436172
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *