۰

برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در مهرستان

رئیس اداره کتابخانه‎های عمومی مهرستان از برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی و فرهنگی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، میراحمد هاشمزهی در مهرستان اظهار کرد: به مناسبت هفته جوان چند برنامه متنوع ورزشی، فرهنگی و هنری در مهرستان با همکاری اداره ورزش و جوانان، اداره کتابخانه‎های عمومی و گروه مشاوران جوان شهرداری شهرستان برگزار می‎شود.
رئیس اداره کتابخانه‎های عمومی مهرستان افزود: برگزاری مسابقات شطرنج، کانون شعر ادبی، جلسه نقد کتاب در موضوعات و عناوین جوان، مسابقات تنیس روی میز، حضور جوانان در نماز جمعه، برگزاری مسابقات دارت و برگزاری نشست کتابخوانان برای نخستین‌بار در این شهرستان از جمله برنامه‌های هفته جوان است.
این مسؤول ادامه داد: سعی بر این است تا فرهنگ کتابخوانی و مطالعه مفید را در این شهرستان تازه تاسیس، در راه توسعه و آبادانی بیشتر منطقه ترویج دهیم.
وی گفت: کتابخانه عترت‌النبی(ص) مهرستان دارای سه سالن جداگانه برای مطالعه خواهران، برادران و کودکان است که دارای 60 عنوان نشریه با فاصله انتشار هفته‌نامه، ماه‌نامه و فصل‌نامه است و توانسته مخاطبان و علاقه‌مندان خود را جذب کند.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهرستان با بیان اینکه کتابخانه عمومی عترت النبی(ص) شهرستان مهرستان با 7 هزار و 500 جلد کتاب فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: این کتابخانه بیش از 470 عضو فعال دارد.
هاشمزهی بیان کرد: شهرستان مهرستان دارای 2 کتابخانه عمومی در بخش مرکزی و آشار است که از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی دعوت می‌شود همه روزه به جز روزهای تعطیل به کتابخانه مراجعه کنند.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 432943
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *