۰

برگزاری جشنواره ورزشی استعدادیابی در زاهدان

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره همگانی استعدادیابی از فردا به مدت سه روز در زاهدان برگزار می‌شود.
برگزاری جشنواره ورزشی استعدادیابی در زاهدان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،حسین ثوری امروز در زاهدان اظهار کرد: جشنواره همگانی استعدادیابی چهارشنبه 27 بهمن به مدت سه روز در زاهدان برگزار می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: استعدادیابی از رشته‌های بدمینتون، کبدی، تیراندازی و دو ومیدانی برای دختران و پسران طی روزهای آینده انجام می‌شود.
این مسؤول ادامه داد: روز 28 بهمن ماه جاری استعدادیابی از دختران برای رشته بدمینتون از ساعت هشت تا 12 صبح در خانه بدمینتون و ساعت 15 تا 20 برای آقایان انجام خواهد شد.
وی بیان کرد: استعدادیابی از بانوان در رشته دو ومیدانی در سالن دومیدانی دهکده المپیک زاهدان ساعت هشت تا 12 و برای آقایان 15 تا هشت شب انجام می‌شود.
ثوری گفت: در رشته تیراندازی نیز 29 بهمن هشت صبح تا 12 از دختران و 15 تا 20 از پسران استعدادیابی این رشته ورزشی انجام می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: استعدادیابی در رشته کبدی نیز 29 بهمن ماه جاری در دو نوبت صبح و عصر برای بانوان و آقایان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: در حاشیه افتتاحیه این جشنواره نمایشگاهی از اقدامات رشته‌های مختلف ورزشی دایر شده و برنامه‌های شاد و مفرح برای شرکت کنندگان اجرا خواهد شد.
ثوری بیان کرد: در این طرح استعدادیابی آموزش و پرورش همکاری زیادی برای شناسایی نونهالان و نوجوانان برای رشته‌های ورزشی مختلف داشته است.
انتهای پیام/فارس
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 436609
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *