۰
در حال به روز رسانی/ بسته خبری 35- روز ششم

گریه‌های کارگردان در نشست خبری/ سرما مانع حضور مخاطب نشد/ پای وزرا و نمایندگان مجلس به سینما باز شد

اقبال مخاطبان علاقه‌مند به حضور در جشنواره فیلم فجر روز پنجم بیش از روزهای دیگر بود؛ در این روز وزیران ارشاد کنونی و سابق به دیدن فیلم‌های جشنواره نشستند.
گریه‌های کارگردان در نشست خبری/ سرما مانع حضور مخاطب نشد/ پای وزرا و نمایندگان مجلس به سینما باز شد
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،اقبال مخاطبان در روز گذشته بسیار خوب بود و وزیر ارشاد نیز به کاخ جشنواره آمد و به دیدن فیلم «انزوا» نشست. امروز در ششمین روز از برگزاری جشنواره، سالن اهالی رسانه (برج میلاد) با فیلم «صفر تاسکو» در بخش سینما حقیقت در ساعت 13:30آغاز به کار می‌کند. «خوب بد جلف» پیمان قاسم خانی ساعت 15:30 ،«آذر» محمد حمزه‌ای ساعت 18:00، «ماجرای نیمروز» محمد حسین مهدویان ساعت 20:30، «پشت دیوار سکوت» مسعود جعفری جوزانی ساعت 23:00 به نمایش در می آید.
**گریه کارگردان «انزوا» در نشست خبری/درخواست «امیرعلی دانایی» از مردم: همدیگر را قضاوت نکنیم!
نشست خبری فیلم «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در حالی در برج میلاد برگزار شد که وی با احساسات و گریه درخواست کرد که به جوانان فرصت دهند تا خود را نشان دهند تا بتوانند فیلم بسازند و در صحنه حضور داشته باشند. 
 
**چهار فیلم در یک سینما به سانس فوق العاده رسید/سرما مانع حضور مخاطب نشد
شب گذشته چهار فیلم سینمایی در سالن سینما آزادی به سانس فوق‌العاده رسید و سرما مانع حضور مخاطبان در سالن‌های سینما نشد.
 
**کارت‌های پس فرستاده از سوی مدیرانی که از دیدن فیلم کنار مردم ناراحت هستند/ بی‌احترامی تیم غریب‌پور به میهمانان/ برج میلاد جایی برای شو نیست
در حاشیه پنجمین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر متوجه شدیم مدیران و سینماگرانی که برای دیدن آثار این جشنواره کارت‌های سینماهای مردمی برایشان صادر شده، ناراحت هستند و کارت‌های خود را پس فرستادند. آیا دیدن فیلم همراه با مردم دور از شأنیت آنهاست!
**نتایج آرای مردمی روز چهارم اعلام شد
نتیجه آرای مردمی روز چهارم جشنواره فیلم فجر، 9 فیلم اعلام شد.
 
انتهای پیام/ فارس
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 436234
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *