۰

پلیس فتا؛ ایستگاه آخر انتقام‌جویی و هتک حیثیت از یک زن

فردی که در پی اختلافات خانوادگی با یک زن و درج مشخصات او در سایت همسریابی باعث هتک حیثیت وی شده بود با تلاش پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.
پلیس فتا؛ ایستگاه آخر انتقام‌جویی و هتک حیثیت از یک زن
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا (www.cyberpolice.ir)، سرهنگ سید غلامرضا حسینی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی گفت: با مراجعه خانمی به پلیس فتا مبنی بر هتک حیثیت و نشر اکاذیب در سایت همسریابی بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
سرهنگ حسینی به اظهارات شاکی اشاره و عنوان کرد: شاکی بیان داشت که از حدود یک ماه گذشته پیامک ها و تماسهای مکرری با عناوین ایجاد رابطه دوستی، صیغه و ازدواج با اینجانب گرفته شد که ناراحتی و مشکلات خانوادگی برایم ایجاد کرد.
وی افزود: مهندسان فضای سایبر با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی متهم را شناسایی کردند؛ سپس با هماهنگی مقام قضائی متهم به پلیس فتا احضار شد که در تحقیقات فنی و پلیسی به جرم خود اعتراف کرد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی ادامه داد: متهم اختلافات خانوادگی با شاکی را عامل این جرم اعلام کرد و گفت مشخصات وی را در سایت همسر یابی درج کردم و در چت کردن با سایر کاربران مشخصات شاکی را در اختیار آن ها قرار می دادم.
سرهنگ حسینی بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.
وی به کاربران فضای مجازی توصیه کرد: به هیچ عنوان اطلاعات خصوصی و عکس های خود را برای دیگران به اشتراک نگذارید.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب: 422277
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *