۰
دهيار روستاي تمندان خاش خبر داد؛

مسير ارتباطي منطقه دره گل تفتان خاش بازگشايي شد/ ضرورت احداث راهدارخانه در روستاي تمندان با توجه به شدت بسيار زياد ميزان بارش باران و برف

دهيار روستاي تمندان شهرستان خاش گفت: خوشبختانه با همت نيروهاي بسيج مردمي مسير ارتباطي منطقه دره گل تفتان خاش كه براثر بارندگي مسدود شده بود، بازگشايي شد.
مسير ارتباطي منطقه دره گل تفتان خاش بازگشايي شد/ ضرورت احداث راهدارخانه در روستاي تمندان با توجه به شدت بسيار زياد ميزان بارش باران و برف
خان محمد كردي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: بارش 70 ميلي متري باران سبب طغيان رودخانه تمندان شده كه به همين علت تعداد زيادي از مسيرها و آبراهاي اصلي و فرعي اين روستا بسته شده است.
 
وي تصريح كرد: خوشبختانه بارش باران از يك طرف باعث خوشحالي كشاورزان و دامداران اين منطقه شده و از طرفي ديگر سبب وارد شدن خسارات به طرح هاي زيربنايي و زيرساخت هاي روستاي تمندان شده است.
 
كردي با بيان اينكه بارش باران امسال بي سابقه بود، گفت: اين بارندگي باعث آبگرفتگي معابر و خيابان هاي روستا شده و خسارات بسياري را به روستاييان وارد كرده است و اهالي اين روستا جهت عبور و مرور با مشكلات زيادي دست و پنجه نرم مي كنند.
 
وي خاطرنشان كرد: با توجه به پيش بيني هاي و توصيه هاي هواشناسي و در راستاي كاهش خسارات احتمالي، ستاد بحران با همكاري نيروهاي مردمي و اهالي روستا تشكيل شد.
 
كردي ادامه داد: خوشبختانه به همت بسيج مردمي مسيرهاي ارتباطي تمندان بازگشايي و دره گل تفتان كه براثر ريزش كوه مسدود شده بود بازگشايي شد.
 
دهيار تمندان با بيان اينكه احداث راهدار خانه در منطقه تمندان ضروري است، اظهار كرد: با توجه به بارش هاي فصلي بسيار شديد كه سبب مسدود شدن راه هاي ارتباطي مي شود لازم است كه با توجه كوهستاني بودن منطقه راهدارخانه در اين روستا راه اندازي تا در شرايط بحران، امدادرساني به نحو مطلوبي انجام شود.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 436003
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *