۰

بصیرت و ولایت مداری عامل پیروزی در فتنه/ انتخابات ۸۸ مهر تائیدی بود بر مشروعیت نظام جمهوری ایران

حماسه پرشور مردم ولایی ایران در دی ماه 88 در حقیقت نشانگر انزجار همه اقشار مردم درسطح کشور بر علیه فتنه گران بود و به همگان نشان دادند ملتی که پشت سر مقام معظم رهبری بایستد هیچ گاه فریب خدهای رنگارنگ دشمنان خارجی و منافقان داخلی را نمی خورد.
بصیرت و ولایت مداری عامل پیروزی در فتنه/ انتخابات ۸۸ مهر تائیدی بود بر مشروعیت نظام جمهوری ایران
به گزارش تفتان ما، مردم بصیر و  ولایی ایران در بهار 88 با حضور چهل میلیونی خود در پای صندوق های رای دهمین دوره ریاست جمهوری، برگ زرینی از حضور بی بدیل خود درتاریخ ایران به ثبت رساندند.
در این برهه حساس حضور 85 درصدی ایرانیان با رفتن به پای صندوق های رای در چهلمین بهار انقلاب اسلامی، به مثابه مهر تائیدی بود بر مشروعیت نظام جمهوری ایران.
درست در زمانیکه مردم طعم شیرین پیروزی را حس می کردند و از این بابت احساس رضایت و خوشحالی می کردند برخی بعد از اعلام نتایج انتخابات، کشور را دچار دستخوش ناآرامی کردند.
فعالیت های گسترده رسانه های بیگانه قبل و بعد از انتخابات معترضان را در گسترش دامنه اعتراضات یاری نمود تا ایران مردمی را بصورت 8 ماه درگیر حواشی خود کند.
برخی تحلیل گران غرب گستاخی را به حد خود رساندند واعتراضات پس از انتخابات را بزرگترین چالش داخلی جمهوری اسلامی ایران تعریف کردند و مدعی شدند این اعتراضات و ناآرامی ها مشروعیت سیاسی ایران را در افکار عمومی با چالش روبه رو کرده است.
در این بین گروهی مغرض نظام که منافع خود را در خطر دیدند با ادعای تقلب که چیزی جز نقشه دشمنان قسم خورده ایران نبود زمینه ساز حوادثی شدند که نهایتا به هتک حرمت عاشورای حسینی انجامید.
سران فتنه سبز که نتوانستند اقتدار ایران اسلامی را در برابر چشم جهانیان تحمل کنند هتک حرمت را در دستور کار خود قرار دادند تا با سر دادن شعارهایی که جز نقاق بوی دیگری نداشت بر مقدسات ما ضربه بزنند.
متعرضان در این روز علاوه بر بی احترامی به عزاداران سیدالشهدا به اموال عمومی هم رحم نکردند و آنها را به غارت بردند و درست 20دقیقه قبل از شروع اذان و اقامه نماز ظهر عاشورا ، سطل های زباله را اتش زدند واقدام  به سنگ پرانی به سمت نمازگزاران نمودند.
این افراد که با حمایت های مالی موسوی گستاخ تر شده بودند برای جلوگیری از اینکه نماز ظهر عاشور اقامه نشود به ماشین های نظامی حمله کردند و تعدادی از ماموران نیروی انتظامی را به گروگان گرفتند و حتی تعدادی از آنها را مجروح کردند که این حرکت آنها با حرکت خود جوش عزادارن روبه رو گشت.
اغتشاشات چندین ماهه، که با تخریب اموال عمومی و دولتی همراه بود، خسارت های مالی بسیاری برای ایران به دنبال داشت اما شاید به جرات بتوان گفت خسارت اصلی در سطح بین الملل بود که با ایجاد بی ثباتی در کشور باعث شد سرمایه گذاری خارجی نیز به خطر بیفتد و همچنین این فتنه بر روی تحریم ها بر علیه نظام ایران تاثیر گذاشت.
آنچه روشن است فتنه سبز 88 ناشی از سوء استفاده استعمار نو و جهانی و افراط و تفریط های معارضانی بود که نسبت به قانون تمکین نکردند و در جهبه دشمن قرار گرفتند. در این باره مقام معظم رهبری با روشنگری و ایجاد فضای عبرت و تفکر به درستی مدیریت بحران نمودند و به درستی درد را تشخیص، و با داروی بصیرت به درمان این درد اهتمام کردند.
علی ای حال با قدری تفکر در جریان حوادث سال 88 می فهمیم که همسویی برخی از افراد با غرب هزینه های سنگینی را متوجه کشورمان نمود و مانع از جهش تاریخی و سیاسی این نظام پهناور شد.
اما عمق این درد را زمانی در می یابیم که در صورت عمل کردن معترضان به قانون می توانستیم اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در سطح بین الملل چندین برابر کنیم..
 حماسه پرشور مردم ولایی ایران در دی ماه 88 در حقیقت نشانگر انزجار همه اقشار مردم درسطح کشور بر علیه فتنه گران بود و به همگان نشان دادند ملتی که پشت سر مقام معظم رهبری بایستد هیچ گاه فریب خدهای رنگارنگ دشمنان خارجی و منافقان داخلی را نمی خورد و با اراده ای قوی و آهنین از آرمان های امام(ره) و شهدا حمایت می کنند.
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 435797
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *