۰
رئیس شورای اسلامی شهر خاش:

حماسه ۹ دی، عرصه نمایش اراده مردمی برای مقابله با فتنه گران بود/ سیل خروشان ملت ایران در نهم دی ماه ۸۸ با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری خس و خاشاک فتنه گر را نابود کرد

رئیس شورای اسلامی شهر خاش گفت: حماسه 9 دی بعنوان روز بصیرت و آگاهی و عرصه نمایش عزم و اراده مردمی برای مقابله با فتنه گران و تجدید پیمان با آرمانهای والای اسلام و رهبری بود.
حماسه ۹ دی، عرصه نمایش اراده مردمی برای مقابله با فتنه گران بود/ سیل خروشان ملت ایران در نهم دی ماه ۸۸ با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری خس و خاشاک فتنه گر را نابود کرد
یارمحمد شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما،بیان کرد: سیل خروشان ملت بزرگ ایران در نهم دی ماه 88 با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری خس و خاشاک فتنه گر را نابود کرد.

وی افزود: اتحاد، بصیرت و آگاهی ملت با حرکت ناشیانه فتنه گران و حامیان استکباری آنان استحکام پیدا کرد.

شهنوازی ادامه داد: ملت بزرگ ایران برای حفظ ارزشها شجاعانه در صحنه حاضر می شوند و قاطعانه پاسخ دشمنان اسلام و رهبری را می دهند.

این رزمنده، جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: اسلام و ارزشهای والای انقلابی خطوط قرمز ملت شهید پرور ایران اسلامی هستند.

به گفته وی حماسه نه دی 88 به استحام نظام قوت بخشید و دشنان را از رسیدن به اهدافشان ناکام ساخت.

شهنوازی بیان کرد: در جریان فتنه 88 جبهه های جنگ سخت و نرم با هدف سست کردن پایه های ارزشی کشور و ملت پایه ریزی شد و به مرحله اجرا در آمد اما پاسخ دندانشکن ملت فهیم، دشمنان را در رسیدن به هدفشان مایوس کرد.

وی گفت: در نه دی 88 دشمن به عظمت ملت و کشور پی برد، انقلاب در این جریان بیمه و خط بطلانی بر فتنه های دشمن کشیده شد.
به گزارش خبرنگار تفتان ما،  در آستانه فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» پایگاه فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس شهرستان خاش بیانیه ای به شرح زیر صادر نموده است:
حماسه عاشورایی 9 دی ماه نقطه شکست جبهه متحد ضد انقلاب داخلی و خارجی و نا امیدی نظام سلطه، استکبار جهانی و شبکه صهیونیسم بین الملی در فتنه بزرگِ پس از انتخابات سال 88 به شمار می رود که بر پیشانی آن بصیرت حضور بهنگام، آگاهانه و به موقع ملت ولایتمدار بود.

بی تردید این حماسه الهام بخش، طنین انداز این مهم است که انقلاب اسلامی به برکت بصیرت، هوشمندی و ولایت پذیری ملت ایران و برخورداری از نعمت رهبری جامع الشرایط، هرگز اجازه تکرار حوادث تلخ و تجارب ناگوار تاریخی این چنینی نخواهد داد.

ملت ایران به برکت آموزه های تاریخی و انقلابی خود به ویژه آنچه در هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و نیز عرصه فتنه های پس از پیروزی انقلاب اسلامی آموخته است، رویکردها و رفتارهای جبهه معاندین داخلی و خارجی را با حساسیت و دقت، رصد و با حضور به هنگام در صحنه، هر گونه اقدام که در پی زمینه سازی برای فتنه آفرینی های جدید درکشور باشد را فداکارانه و شجاعانه در نطفه خفه خواهد کرد.

انتهای پیام/
سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب: 435783
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *