۰

تشدید تحریم ها در ایران از پیامدهای منفی پروژه فتنه/ حضور مقتدرانه رهبری عامل براندازی جنبش سبز

در حماسه 9 دی مردم آگاه و انقلابی، جنگ نرم دشمن را مقتدرانه، آگاهانه و با کمترین هزینه ناکام گذاشتند که این موفقیت دستاوردهای بزرگی برای انقلاب به ارمغان آورد.
تشدید تحریم ها در ایران از پیامدهای منفی پروژه فتنه/ حضور مقتدرانه رهبری عامل براندازی جنبش سبز
به گزارش تفتان ما، حماسه 9 دی تولدی دوباره برای انقلاب بود که بار دگر عزت و شکست ناپذیری اش را به رخ بیگانگان و دشمنان انقلاب کشید.حضور حداکثری مردم در این حماسه نشان از اعتماد  مردم به نظام و تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب در اوج فضاسازی و سم پاشی دشمنان داخلی و خارجی بود.
پس از حضور حداکثری مردم خدا دوست و پر افتخار ایران اسلامی در انتخابات و لبیک به دعوت مقام معظم رهبری در هیاهوی تبلیغات ضد انقلابی مبنی بر تحریم انتخابات و تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب و رهبری که برگ زرینی در پروسه مردم سالاری دینی و رکوردی بی سابقه از حضور مردم در جهان به ثبت رسید. جریانات معاند با افتخارات نظام اسلامی در خارج و داخل کشور درصدد ایجاد فتنه و سیاه نمایی این افتخار عظیم و اخلال در نظم و امنیت جامعه و تشویش اذهان عمومی برآمدند و با بهره گیری از رسانه های مخالف و افراد فرصت طلب و ارتباط با بیگانگان با استفاده از همه ظرفیت ها در فکر فرصتی برای ضربه زدن به امنیت میهن اسلامی ما بودند که با طراحی توطئه و سناریوی فریبکارانه ادعای واهی همچون تقلب درانتخابات سعی در نفی سلامت آن را داشتند.
ایجاد فضای عدم اعتماد سازی نسبت به مسئولان نظام و اختلال در فرآیند تصمیم گیری،  انحراف افکار عمومی جامعه از منافع و اصول نظام ، ترویج شیوه های مورد نظر در جامعه از طریق تشکیک در ارزشهای نظام همچون ولایت فقیه و ایجاد اختلاف در گرایشهای مختلف سیاسی و اجتماعی جامعه، تفرقه و جدایی میان مردم و حاکمیت از طریق متهم کردن سران نظام و نسبت کذب دادن به مسئولان از جمله اهدافی بود که دشمنان این مرز و بوم در ادامه این پروژه دنبال می کردند.
متاسفانه برخی از جریانات سیاسی،  احزاب و فعالان سیاسی بدون توجه به هشدارهای مکرر معظم له در یک همنوایی. با دشمنان بدور از تفکر و تعقل نسبت به پیامد اعمالشان مرتبا بر طبل توهم احتمال بروز تقلب در انتخابات دامن زده و کوفتند ، که موجب سوء استفاده بیگانگان و برخی گروه های افراطی و فرصت طلب در داخل شد و نابسامانی های پس از انتخابات را ایجاد کرد.
خوشبختانه حضور مقتدرانه نظام،  با درایت رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم به مرور اوضاع را به نفع انقلاب تثبیت کرد.
مقام معظم رهبری با دعوت مردم به آرامش و تفکر و تدبر در اوضاع پیش آمده، نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد و پایه‌های اقتدار نظام را هرچه بیشتر ثبات بخشید که در سایه همین وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم با رهبری ، توطئه ها خنثی و چهره معاندان و منافقان برای همگان آشکار شد و کشور علاوه بر گذر از شدیدترین بحرانهایی که برایش ترسیم کرده بودند به ساحل نجات رسید.
در حماسه 9 دی مردم آگاه و انقلابی، جنگ نرم دشمن را مقتدرانه،  آگاهانه و با کمترین هزینه ناکام گذاشتند که این موفقیت دستاوردهای بزرگی برای انقلاب به ارمغان آورد.
تغییر نگرش مسئولان و مردم بویژه جوانان و رسانه های متعهد به نظام و انقلاب و ظهور نسلی نو اندیش و آشنا به وضعیت جدید جهان و منطقه و نیازهای انقلاب و نظام از جمله پیامد های این حماسه عظیم است.
اگر از زاویه دیگری به پیامدهای این پروژه نگاه کنیم درمی یابیم که دشمنان انقلاب در بخشی از دکترین های خود اعتراف می کنند که تاکنون با هیچ چالشی جدی تر از ایران مواجه نشده اند و نگرانی های دیگری نسبت به سیاست های اعمال شده ایران در منطقه دارند که به نسبت مسائل هسته ایی از درجه اهمیت بالایی برخوردار بوده و این نگرانی ها بر طرف نخواهند شد مگر با اتخاذ تصمیماتی راهبردی و تغییر سیاست های خود نسبت به جهان غرب و بازنگری در آن.
سیاست مداران غربی بارها در سخنرانی های خود اعتراف کرده اند که در راستای نابودی سیستم سیاسی ایران از تمامی ابزارهای سیاسی،  اقتصادی و دیپلماتیک خود همچون افشای موارد نقض حقوق بشر و تلقین حقوق بشر غربی و یا اعمال تحریمها با هدف ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت استفاده خواهد کرد.
متأسفانه عده ایی بی بصیرت،  بدون در نظر گرفتن مصالح کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره برداری از پتانسیل نیروی جوان،  فضای بی اعتمادی را گسترش دادند و با فعال نمودن پروژه فتنه و ایجاد بحران های داخلی با استعانت از شایعه پراکنی
،سمپاشی و تبلیغ ناکارآمدی نظام اسلامی و تمرکز بر عملیات روانی در جهت شکاف میان ملت و حاکمیت تلاش کردند، که موجب تحریک و زمینه برای حرکت های خشونت آمیز و نافرمانی مدنی مهیا شد، هنگامی که نیروهای امنیتی درصدد مقابله با عوامل آشوبگر خیابانی و جلوگیری از تخریب و اغتشاش و ایجاد امنیت و حراست از اموال عمومی برآمدند،  دشمنان انقلاب از این فرصت بهره جسته، با اتهام سازی و جنگ روانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به فضای امنیتی ایجاد شده در داخل کشور جهت مقابله با این اغتشاشات به بهانه نقض حقوق بشر تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کردند که این مورد یکی از پیامدهای منفی پروژه فتنه بود.
نويسنده: شعیب جمالزهی
انتهاي پيام/
سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 435781
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *