۰
یادداشت/ به مناسبت ۹ دی

فتنه سبز عامل تشدید تحریم ها بر علیه ایران/ دروغ در انتخابات به چالش ساختارشکن عاشورا تبدیل گشت

پیامدهایی که فتنه سبز برای مردم انقلابی ایران به ارمغان آورد باعث اختلال در رابطه اقتصادی ایران با دنیا شد، تحریم ها را تشدید کرد بطورئیکه هنوز هم نمی توان برآورد آن خساراتها را محاسبه نمود.
فتنه سبز عامل تشدید تحریم ها بر علیه ایران/ دروغ در انتخابات به چالش ساختارشکن عاشورا تبدیل گشت
به گزارش تفتان ما، در سال 88 فتنه ای طرح ریزی شد که خسارات زیادی برای ایران اسلامی داشت.و با ضررهای مالی و افتصادی زیادی که به بار آورد زندگی مردم را در تنگا قرار داد و مشکلات جدیدی را وارد زندگی آنها کرد.
هرچند تحریم های اقتصادی که علیه ایران وضع شده بود بیشتر مربوط به دوران بعد از انقلاب اسلامی می شود که کشور استکباری آمریکا این تحریم ها را بر علیه کشورمان وضع کرده بود اما در جریان فتنه 88 و رسانه ای شدن این جریان بستری ایجاد شد که کشورهای دیگر نیز ابزار لازم برای تحریم جمهوری اسلامی ایران به دست اورند.
درخواست هایی که از سوی فتنه گران از آمریکا جهت تشدید تحریم ها در ایران را داشتند شامل چندین مرحله می شود که یکی از این مراحل به فتنه 88 و حماسه 9 دی انجامید.
کشورهای استعماری همچون آمریکا اولین مرحله تحریم ها را قبل انتخابات مجلس هشتم از طریق قطعنامه ی 1747 در سال 86 شروع کردند. مهم ترین هدف از طرح ریزی این تحریم ها تاثیرگذاری بر افکار عمومی و دور کردن ذهن ها از جریان اصول گرایی در آستانه انتخابات مجلس بود که در این برهه از زمان منتج  به پیروزی اصلاح طلبان در مجلس و باعث محدود شدن رهبری می گردید.
با شکستی که اصلاح طلبان افراطی در انتخابات مجلس خوردند کشورهای غرب متوجه شدند،  انتخابات مجلس می تواند پنجره ای باشد که روی به سوی انتخابات ریاست جمهوری باز شود پس در این برهه از زمان پیروزی جریان اصولگرایان را در انتخابات 88 قطعی دیدند.
* دروغ در انتخابات و مشارکت 85 درصدی  به چالش ساختارشکن تبدیل شد.
از همان دقایق اولیه اعلام نتایج انتخابات در برخی از خیابان های تهران تجمع های پراکنده ای شکل گرفت و بسیار روشن بود که عده ای می خواهند افکار عمومی را به سوی خودشان متمایل کنند هر چند هدف و راه آنها برای همگان معلوم بود و می دانستند که این افراد با انقلاب سازگاری ندارند و راه لجاج و عناد را در پیش گرفته اند. با این اوصاف به ذهن هیچ کس هم خطور نمی کرد که گستاخی این افراد به جایی برسد که در عاشورای حسینی حرمت این روز را نگه ندارند و در این روز به هتک حرمت بپردازند.درست در روزیکه مردم عزادار حسینی مشغول سوگواری بودند فتنه گرانی که وابسته به فرقه سبز بودند با اقدام گستاخاته در چندین خیابان در تهران به هتک حرمت عاشورای حسینی پرداختند و به مقدسات مردم توهین کردند.
فتنه گران سبز حتی به هیئت ها هم رحم نکردند و نسبت به نمازگران اقدام به سنگ پرانی کردند. از ظاهر این قضایا معلوم می شد که این آشوب برای غلبه و برتری بر حریف نبود چرا که از شعارهایی که آنها در خیابان ها سر می دادند مشخص می شد که آن افراد اسلامیت را نشانه گرفته بودند.
در پی این آشوبگری ها خسارت های مادی زیادی بر نظام وارد شد بطورئیکه براورد خسارت های مادی در سال فتنه سبز324 هزار میلیارد تومان است که با این مبلغ می شد فرصت های شغلی بسیاری را در جامعه ایجاد کرد.
از پیامدهایی که این فتنه سبز برای مردم انقلابی ما به ارمغان آورد باعث اختلال در رابطه اقتصادی ایران با دنیا شد و از همه مهم تر تحریم ها را تشدید کرد بطورئیکه هنوز هم نمی توان آن خسارات را محاسبه نمود.
درست 8 سال از آن روزهای تلخ می گذرد و چهره های خائنین به نظام برای همگان روشن شد و دشمنان ایران اسلامی نان تحریم را با دست های فتنه گران پختند و امنیت ملی را زیر سوال بردند پس با این اوصاف همگان می دانند این فتنه گران مفسدان فی الارض هستند که باید یک روز به سزای اعمال خود برسند. کسانی هم که می خواهند سران فتنه رفع حصر شوند و در این راه می کوشند می خواهند فتنه را باز تولید کنند. پس باید هوشیار باشیم و تحرکات این عناصر ضد نظام را رصد کنیم چرا که تاریخ انقلاب ما نشان داده است که از یک سوراخ چندین بار گزیده نمی شود.
انتهاي پيام/
دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 435768
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *