۰
مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

وحدت شيعه و سني در سيستان و بلوچستان مثال زدني است/ ابهت اسلام بر دنیا بخوبی نمایان است

مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: وحدت شيعه و سني در سيستان و بلوچستان مثال زدني است و کمک به تقویت عناصر وحدت دشواری و ناهمداری ها را از مسیر توسعه اسلام و ترویج زیباییهای اسلام دور می کند.
وحدت شيعه و سني در سيستان و بلوچستان مثال زدني است/ ابهت اسلام بر دنیا بخوبی نمایان است
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام احمد حاتمیان در گردهمایی تاثیرگذاران فرهنگی خاش كه به مناسبت هفته وحدت در سرسراي دانشگاه آزاد برگزار شد، اظهار كرد: تکیه جهان اسلام بر ارزشها و قرار گرفتن بر مسیر سیرت پیامبر اسلام(ص) هدفی مهم بوده که دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم شان ناکام می سازد.
 
وی تاکید کرد: اسلام با تکیه بر مبانی دوری از خشونت و زشتی عامل تقویت وحدت و همگرایی؛ توسعه اعتدال، صلح و امید و کرامت انسانی در دنیا محسوب می شود.
 
حجت الاسلام حاتميان گفت: اسلام با نگاه رعایت حقوق انسانها شکل گرفته و بر تقویت عناصر وحدت و همگرایی توجه می کند.
 

 
وي بيان كرد: ایران سربلند بعنوان قدرت برتر در منطقه شاخص های وحدت را به نمایش گذاشته و صمیمیت و اخوت را در جامعه نهادینه ساخته که دنیا می بیند و می داند شیعه و سنی و تمام قومیتها در کشور ما به انسجام و حفظ اتحاد و یکپارچگی می اندیشند.
 
مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار كرد: زیبایی های اسلام و اخلاق و حسن رفتار پیامبر اسلام(ص) باید برای جهانیان بیان شود و هفته وحدت فرصتی ارزشمند برای تقویت همدلی و اتحاد در جامعه اسلامی و انسانی است.
 
حجت الاسلام عيسي بزماني مديركل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان، محمداکبر چاکرزهی فرماندار و مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه مسجد جامع امام حسین(ع) خاش ينز در ادامه بر ضرورت حفظ و تقویت وحدت و یکپارچگی در جامعه اسلامی تاکید کردند.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 
انتهاي پيام//
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 435607
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *