۰

ممنوعیت سرلیستی اعضای لیست خدمت در سایر لیست های انتخاباتی

عضو لیست خدمت در خصوص استفاده از نام "لیست خدمت" در سایر استان‌ها و شهرستان‌ها گفت: برخی فقط از ما اجازه‌ گرفته‌اند تا از این نام استفاده کنند و ما ارتباط سازمان یافته‌ای با استان‌ها نداریم.
ممنوعیت سرلیستی اعضای لیست خدمت در سایر لیست های انتخاباتی
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،مهدی چمران عضو لیست خدمت   با اشاره به وحدت به وجود آمده میان نیروهای مردمی و انقلابی اظهار داشت: ما امیدواریم بین نیروهای انقلاب لیست دیگری بیرون نیاید گرچه عده‌ای قبل از ما این کار را انجام داده و لیست‌هایی ارائه کرده‌اند.
 
وی افزود: همچنین برای اعضای لیست خدمت ممنوع کردیم که در لیست‌های دیگری به عنوان سرلیست حضور داشته باشند و اگر دوستان کسی را به عنوان سرلیست خود داده‌اند باید حذف کنند.
 
سرلیست لیست خدمت ادامه داد: به هر حال ما امیدواریم که این بینش در دوستان ما باشد و به دنبال تکثر نروند چرا که کسی ازتکثر و تعدد به نتیجه‌ای نرسیده است.
 
چمران در خصوص حمایت لیست خدمت از کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: مردم می توانند که به هرکه می‌خواهند رای دهند، ما در ستادهای ریاست جمهوری فعالیت داریم ولی این بحث را با لیست خدمت یکی نمی‌کنیم و در این زمینه از شخص خاصی حمایت نمی‌کنیم.
 
وی در پاسخ به سوالی در خصوص استفاده از نام "لیست خدمت" در سایر استان‌ها و شهرستان‌ها گفت: برخی فقط از ما اجازه‌ گرفته‌اند تا از این نام استفاده کنند و ما ارتباط سازمان یافته‌ای با استان‌ها نداریم.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 438667
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *