۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در گفت و گو با تفتان ما؛

آزادی شهر حلب نتیجه مقاومت و ایستادگی نيروهاي حزب الهي و انقلابي در برابر تروریسم بود/ پيروزي حلب نمادی از وحدت شیعه و سنی در سوریه است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: آزادی شهر حلب نشان داد كه مذاكره با تروريسم هرگز جواب نمي دهد بلكه مقاومت و ايستادگي نيروهاي حزب الهي و انقلابي در برابر تروريسم تنها راه پيروزي و موفقيت بود و اين پيروزي سرآغاز توفیقات بزرگ جبهه مقاومت اسلامی و هدیه شیرین هفته وحدت است.
آزادی شهر حلب نتیجه مقاومت و ایستادگی نيروهاي حزب الهي و انقلابي در برابر تروریسم بود/ پيروزي حلب نمادی از وحدت شیعه و سنی در سوریه است
مولوي محمدعلي شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با تبریک آزاد سازی شهر حلب از چنگال تروريست ها و احساس خشنودي از اين آزادسازي، اظهار كرد: شهر حلب بعنوان مهمترين استان از نظر اقتصادي، جمعيتي و سوق الجيشي در سوريه بود كه با عنايات پرودگار متعال و استقامت و صبوري جبهه مقاومت و نیروهای حزب‌اللهی و جوانان مؤمن انقلابی و خون شهدا آزاد شد و وارد مرحله سرنوشت ساز و حساسي شده است.
 
وي با بيان اينكه آزادي اين شهر مهم درحقيقت كليد پيروزي و موفقيت قدس شريف است، تصريح كرد: آزادي شهر حلب شيريني هفته وحدت است و ملت ايران اسلامي نيز با توكل بر پروردگار در اين پيروزي موفقيت آميز سهيم هستند.
 
* پيروزي شهر حلب نمادی از وحدت شیعه و سنی در سوریه و جبهه مردمی است
مولوي شهنوازي ادامه داد: پيروزي شهر حلب نمادی از وحدت شیعه و سنی در سوریه و جبهه مردمی است و امت اسلامي بايد با بصيرت و هوشياري راه نفوذ دشمنان را ببندند و پاسخ هاي دندان شكني را به گروه هاي تكفيري منطقه بدهند و گروه هاي مقاومت اسلامي تا پاک شدن منطقه از وجود تروریست های تکفیری و داعشی هرگز كوتاه نخواهد آمد.
 
وي با بيان اينكه به زودي خبر آزادي موصل نيز به گوش خواهد رسيد، گفت: با آزادسازي شهر حلب در حقيقت مسير پيروزي و موفقيت براي مقاومت اسلامي هموارتر شده و پس از كذشت 5 سال از چنگال تروريست ها كه دست نشانده استكبار جهاني و اسرائيل بودند آزاد شد و ترويست ها نيز چاره اي جزء فرار دسته جمعي نداشتند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به شهادت شهداء اهل سنت مدافع حرم در سوريه، اذعان كرد: هركجا كه شيعه و سني در كنار هم و با وحدت و اتحاد براي دفاع اقدام كنند بدون شك پيروز و موفق خواهند شد.
 
* مذاكره با ترويست ها هرگز جواب نمي دهد
وي با بيان اينكه مذاكره با ترويست ها هرگز جواب نمي دهد، اظهار كرد: ملت بيدار و با بصيرت اسلام همواره در برهه هاي مختلف با ايستادگي و روحيه انقلابي توانستند مقابل دشمنان پيروز شوند و هرگز ذره اي از خاك كشورشان را به تروريست ها ندادند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 435625
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *