۰
در سفر به شهرستان خاش؛

بي پولي در دولت روحاني، صداي استاندار سيستان و بلوچستان را هم در آورد/ دولت حتي امكان پرداخت حقوق كاركنان را ندارد/ برخي ها در حال فاتحه خواني براي برجام هستند

استاندار سيستان و بلوچستان گفت: دولت در فصل خزان و خشكسالي مالي است و حتي امكان پرداخت حقوق هاي كاركنان را ندارد.
بي پولي در دولت روحاني، صداي استاندار سيستان و بلوچستان را هم در آورد/ دولت حتي امكان پرداخت حقوق كاركنان را ندارد/ برخي ها در حال فاتحه خواني براي برجام هستند
به گزارش تفتان ما، علي اوسط هاشمي در نشست مردم شیعه و سنی خاش با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی كه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اين شهرستان برگزار شد، اظهار كرد: دولت تدبير و اميد در حال حاضر در فصل خزان و خشكسالي مالي است و اين دولت در شرايط بسيار بد از لحاظ مالي قرار دارد.
 
وي با بيان اينكه برخي ها در حال فاتحه خواني براي برجام هستند، تصريح كرد: فاصله شاخص های بهداشتی در استان سيستان و بلوچستان با حق مردم بسيار زياد است و اين استان در بسياري از شاخص ها در رده هاي پايين قرار دارد و دولت با اين وضعيت مالي نميتواند كاري انجام دهد حتي امكان پرداخت حقوق كاركنان را ندارد و اين دغدغه بزرگي است.
 
هاشمي بيان كرد: خط انتقال گاز به ده كيلومتري شهر زاهدان آمده است و در فاصله زماني 20 اسفند 95 تا 20 فروردين 96 عمليات گازرساني در استان اتمام مي يابد و مشعل گاز روشن مي شود.
 

 
استاندار سيستان و بلوچستان اظهار كرد: خاش نقشي فرا شهرستاني دارد و اميداست نقش اين شهرستان در حوزه مهم خدمات بهداشتي و درماني براساس موقعيت استراتژيك و حساس آن برنامه ريزي و خدمات رساني شود.
 
گفتني است؛ استاندار سيستان و بلوچستان در بدو ورود به شهرستان خاش، مورد استقبال آحاد مختلف مردم اين شهرستان قرار گرفت و در ادامه از دبستان غيردوتي يزدان و دبيرستان دانشگاه دخترانه اين شهرستان بازديد و سپس از فرودگاه قديمي اين شهر ديدن كرد.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب: 435586
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *