۰

روزهای پرکار استاندار سیستان و بلوچستان در آخرین سال از عمر دولت/ آخرین تدبیرها در سال منتهی به انتخابات

سه سال از عمر دولت تدبیر در حالی سپری شد که در این مدت شعارهای عریض و طویل روحانی بر زمین مانده است تدبیری ها تنها یکسال دیگر فرصت دارند تا بتوانند مردم را برای انتخاب مجدد خود مجاب کنند.
روزهای پرکار استاندار سیستان و بلوچستان در آخرین سال از عمر دولت/ آخرین تدبیرها در سال منتهی به انتخابات
به گزارش سرويس سياسي تفتان ما به نقل از عصرهامون، چندی پیش بود که عبور از حسن روحانی و تک دوره ای شدن ریاست جمهوری وی مطرح شد، طرح چنین ادعایی باعث تقلای بیشتر دولتی های شد.
کارنامه ضعیف دولت و ناتوانی در گشایش و رونق اقتصادی پس از ۳ سال سکانداری دستگاه اجرایی، نقطه تاریک کارنامه روحانی است، سکانداران دولت یازدهم در طول این سالها تمام تخم مرغ های خود را در سبد مذاکرات هسته ای چیدند و برخلاف وعده های تبلیغاتی رنگارنگ در سال 92 هیچ گشایشی در اوضاع کشور مشاهده نشد.
گویی این روزها کلید دولت شکسته است به طوری که آمارها می گوید بیش از 65 درصد صنایع تولیدی کشور تعطیل است و این روند گریبان گیر بسیاری از صنایع قدیمی نیز شده است!
البته تحمل بی اعتنایی دولت به مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان در استان های محرومی مانند سیستان و بلوچستان دردناکتر است، مردمی که روزی سبد روحانی را پر کردند امروز شصتشان خبردار شده است که خدمت به مردم در برنامه دولت جایگاهی ندارد.
علی ای حال تقلای دولتی ها در سال منتهی به انتخابات چندان هم دور از انتظار نبود و قابل پیش بینی بود که بنفش ها در سال پایانی عمر دولت به آب و آتش می زنند تا صندلی حسن روحانی را حفظ کنند.
سکانداران استانی نیز برای جلوگیری از تک دوره ای شدن ریاست جمهوری ماموریت ویژه یافته اند تا با تمام توان عرصه را برای حضور مجدد دولت فراهم کنند.
اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان نیز از این قاعده مستثنا نبود او نیز همزمان با دولتی ها تلاش خود را دو چندان کرده تا با جلسات متعدد اوضاع و احوال سیستان و بلوچستان را در سال منتهی به انتخابات متحول کند.
جلسات متعدد استاندار در هفته گذشته نیز در راستای همین برنامه دولت است، هاشمی از 22 خردارد تا همین امروز و در طول 9 روز در 14 جلسه حضور یافته است، تا نقشی فعال در جلوگیری از تک دوره ای شدن ریاست روحانی در استانی که کارشناسان ریزش رای رئیس جمهور فعلی را محسوس می دانند، داشته باشد.
البته به برنامه های استاندار سیستان و بلوچستان باید دیدار وی با اعضای انجمن اسلامی مدرسین را در صبح امروز نیز اضافه کرد.
اینها تنها دیدار های رسمی استاندار سیستان و بلوچستان بوده است شنیده می شود وی در این مدت چندین دیدار غیر رسمی نیز داشته است که هیچکدام از آنها خبری نشده است.
انتهای پیام/
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 433461
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *