۰
به همت بخش خصوصي؛

بزرگترين مجتمع تجاري شهرستان خاش با اعتبار 220 ميليارد ريال افتتاح شد + تصاوير

بزرگترين مجتمع تجاري شهرستان خاش با سرمایه گذاری 22 میلیارد تومانی بخش خصوصی در اين شهرستان افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.
بزرگترين مجتمع تجاري شهرستان خاش با اعتبار 220 ميليارد ريال افتتاح شد + تصاوير
به گزارش تفتان ما، با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار خاش، نمایندگان مردم خاش و چابهار، امامان جمعه و جماعات، سران قبائل و طوایف، بزرگان و ریش سفیدان، اعضای شورای شهر و مدیران ادارات و نهادها مجتمع تجاری سرحد خاش افتتاح شد.
 
این پروژه بزرگ با سرمایه گذاری 22 میلیارد تومانی بخش خصوصی و با هدف ایجاد اشتغال برای مردم خاش ایجاد شده است.
 
هاشمی استاندار سيستان و بلوچستان همچنین در ادامه سفر يكروزه خود به شهرستان خاش، كشتارگاه طيور اين شهرستان را براي دومين بار در دولت روحاني افتتاح و راه اندازی دوباره این واحد تعطیل شده را یک فرصت ارزشمند برای رونق تولید و اشتغال در منطقه دانست.
 
هاشمی در ادامه با خانواده شهید عباس زاده نخستین شهید راه انقلاب دیدار کرد.
 
استاندار سیستان و بلوچستان در بدو ورود مورد استقبال فرماندار خاش، نماینده مردم خاش در مجلس، علما و معتمدان و مسئولان و اعضای شورای شهر قرار گرفت و سپس در مراسم افتتاح مجتمع تجاری سرحد در جمع مردم منطقه بابت تاخیر یک ساعته به خاش عذرخواهی کرد.
 
* دعوت استاندار سيستان و بلوچستان براي حضور تمامي اقشار در راهپيمايي 22 بهمن
استاندار سیستان و بلوچستان در حاشيه سفر به شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار ما با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار كرد: استکبار می خواست ملت را در مسیر حقارت قرار دهد اما فریاد امام توانست لرزه بر اندام استکبار و استبداد بیندازد و قیام ملت را به سرانجام امید و عزتمندی رساند.
 
علی اوسط هاشمی با دعوت از اقشار مردم برای شرکت در راهپيمايي و جشن باشکوه 22 بهمن، افزود: فریاد نخست امام متوجه آمریکا بود و وقتی کسی در این قواره حرکت کند قطعا با حمایتهای مردمی می تواند به موفقیت برسد لذا قوت و اقتدار مردم سبب استحکام نظام و یک دولت می شود.
 
وی ادامه داد: محبوبیت امام از آن جهت بود که موج استکبار ستیزی را در جامعه ایجاد کرد و وحدت و یکرنگی را قوت بخشید.
 
هاشمی با تاکید بر اینکه یکرنگی باید رویکرد اصلی قرار بگیرد بیان کرد: در شهرهای بزرگ زمانی که راهپیمایی برگزار می شود موج همدلی و یکرنگی و جلوه ای زیبا از اقوام و مذاهب بخوبی لمس می شود و در آن تشخیص لر از کرد و بلوچ از ترکمن و یا فارس از آذری مشکل است.
 
استاندار اظهار كرد: در علم سیاست می گوید قدرت قدرت را مهار می کند، هر قدرتی در مسیر تضییع  حق ملتش و یا تضییع حق ملتها و قدم نهاد در عرصه ظلم و نابودی ملتها و منحرف گشت مطمئن باشید که قدرتی بالاتر آن را از مسیر نابجا باز می دارد و آن قدرت ملت است.

به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ مجتمع تجاری سرحد با 16 هزار و 110 متر مربع مساحت، 395 واحد تجاری و 340 پارکینگ و اشتغالزایی برای هزار و 11 نفر از بزرگترین بازارهای استان محسوب می شود که بخش خصوصی برای ساخت آن 220 میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده است.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۳۳
کد مطلب: 436431
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *