۰
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران

اقتصاد و سیاست باید بر پایه فرهنگ بنا شود

سردار آسودی با ضمن بیان اینکه اقتصاد و سیاست باید بر پایه فرهنگ شکل گیرد، گفت:نمایندگان مجلس باید در خصوص ولنگاری فرهنگی به خود آمده و برای این دغدغه مقام معظم رهبری فکری اساسی کنند.
 اقتصاد و سیاست باید بر پایه فرهنگ بنا شود
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما، سردار محمد علی آسودی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، در خصوص اهمیت ولنگاری فرهنگی با بیان اینکه ولنگاری فرهنگی که مد نظر مقام معظم رهبری است هم به لحاظ ساختاری و هم به لحاظ محتوایی مهم است، اظهار کرد: مسئولین فرهنگی کشور به‌ویژه شورای عالی انقلاب فرهنگی‌ باید بر روی این موضوع فکر اساسی کرده و مجلس شورای اسلامی  نیز باید این پیام مقام معظم رهبری را خوب درک کند و تدابیری را در این خصوص بیاندیشد.
وی در ادامه با ابراز تاسف از استقبال کم نمایندگان مجلس در ابتدای ثبت نامها در کمیسیون فرهنگی تصریح کرد:  مقام معظم رهبری بر بحث فرهنگ و اهمیت آن تاکید زیادی دارند و نمایندگان مجلس به خود آمده و باید قدری بر روی این  بخش از سخنان حضرت آقا بیاندیشند و برای این دغدغه حضرت آقا فکری اساسی کنند.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت فرهنگ نسبت به اقتصاد در دراز مدت گفت: فرهنگ سازی در حوزه اقتصاد یکی از ابعاد فعالیت های اقتصادی است. برندهای خارجی که به ایران می‌آید اول زمینه فرهنگی آن  فراهم می‌شود زیرا اگر فرهنگ‌سازی نشود آن برند اقتصادی یا آن کالا نمی‌تواند جای خود را پیدا کند. معمولا در جهان امروز برای اینکه ابعاد مختلف اقتصاد را در بین مردم جا بیندازند فرهنگ‌سازی را انجام می‌دهند.
سردار آسودی در خاتمه گفت: فرهنگ پایه، اساس و چهارچوب کار است و اقتصاد و سیاست نیز باید روی پایه فرهنگ قرار گیرد. «أین عمار» که حضرت آقا بیان می کنند بیشتر برای حوزه فرهنگی به‌کار می رود اما متاسفانه به آن بی توجهی می شود و ما نیز باید در این خصوص  پاسخگو باشیم.
انتهای پیام/ 
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 433512
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *