۰
امام‌جمعه خاش:

سپاه حامی و پشتوانه‌ای قدر برای مظلومان است

امام‌جمعه خاش گفت: سبزپوشان بی‌ادعا همیشه یاور ملت‌های مظلوم بوده‌اند و افتخار ایرانیان هستند.
سپاه حامی و پشتوانه‌ای قدر برای مظلومان است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس را درکنارارتشیان و نیروهای نظامی با مدیریت خوبی که داشت برای اولین‌بار در ایران موجب شد یک وجب از خاک به دشمن ندهیم و طول این مدت هم بعد از آتش‌بس هم بازهم در این راستا و توانمندی و اقتدار ایرانی تلاش کردند

امام‌جمعه خاش اذعان کرد: همچنین در عرصه دفاعی و نظامی پیشرفته‌ای فراوانی داشتیم سپاه توانمندی و استعداد فراوانی دارد و بازهم باید اقتدار و امکانات خود را بروز کنیم همین بروز بودن و حرف‌شنوی از مقام رهبری باعث شد امروز حرکت عملیات وعده صادق به حمدالله با استعانت و توکل به خداوند متعال در این ماه شوال که بیشترین جنگ‌ها و غزوات صدر اسلام در این ماه صورت گرفت با رمز یا رسول‌الله صورت پذیرفت و سیلی محکمی به‌صورت دشمنان اسلامی بزنیم و این همت عزیزان سپاه انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: حرکت سپاه باعث خشنودی بسیاری از تحلیلگران عربی و غربی شد عملیات وعده صادق قلوب اهل ایمان را خشنود کرد. باتدبیر و آگاهانه عملکرد و از ساعت چهار صبح تمام رادارها از کار افتاد ایران می‌توانست ادامه دهد و همه را با خاک یکسان کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان اذعان کرد: ایران طبق قوانین عملکرد و بیشتر فراتر نرفت بازدارندگی ما با این سیلی اثبات شد و اکنون آنها ماندن بزند یا نزنم متحیرند و در هر دو حالت برایشان بد خواهد و خواستاریم از نیروهای نظامی همین‌طور مقتدرانه عمل کنند و جواب دست‌درازی‌ها را بدهند و جلوی رزیم جنایت‌کار را بگیرند

وی تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران یکی از مهم‌ترین یگان‌های سپاه بود که محرومیت‌زدایی را در راستای تأمین امنیت پایدار در مرزهای کشور به‌خصوص در مرزهای جنوب شرقی و شمال غربی کشور در دستور کار قرارداد.
سپاه پاسداران بازوی پرتوان نظام و انقلاب است که حضرت امام خمینی (ره) در تأثیر و نقش سپاه فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» و به حق نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بزرگ‌ترین سنگرهای دفاع از ارزش‌های الهی نظام ما بوده و خواهد بود.

در پایان گفت: امروز اگر هیچ قدرت و نظامی توان رویارویی با جمهوری اسلامی را ندارد نتیجه تلاش و اقتدار جان‌برکفان سپاه پاسداران است که در راه پیشرفت و اعتلای کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

انتهای خبر/
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 454000
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *