۰

ملت‌های مسلمان خشنود از اقدام سپاه پاسداران

غدهٔ سرطانی اسرائیل به‌زودی ریشه‌کن خواهد شد.
ملت‌های مسلمان خشنود از اقدام سپاه پاسداران
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مولوی عبدالستار حسین زهی در اجتماع بزرگ مردم ولایت‌مدار شهرستان خاش در حمایت از حملهٔ موشکی به اسرائیل بیان کرد: ما منتظر همچنین اقدام عادلانه و به‌موقع نه‌تنها از ایران بلکه جهان اسلام بودیم که جوانمردان سپاه پاسداران این حرکت زیبا را انجام دادند که این اقدام نیروهای هوافضا باعث تحسین و خواستهٔ مردم شجاع ایران بود.

امروز ما خوشحالیم که آسمان غزه از نیروهای هوایی اسرائیل خالی شده است و این نتیجه اقدام زیبای سپاه پاسداران ایران اسلامی است و امید است کشورهای اسلامی با الهام از ایران اسلامی علیه رژیم غاصب اسرائیل اقدام کنند و از کودکان و مردم مظلوم غزه حمایت کنند.

حسین زهی در پایان بار دیگر تبریک عرض می‌کنیم به مقام معظم رهبری، مردم عزیز ایران اسلامی و غیور مردان سپاه پاسداران که همیشه در خط مقدم دفاع از مظلوم گام برمی‌دارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان امام‌جمعه خاش نیز ضمن تبریک و تهنیت عملیات موفقیت‌آمیز سپاه عنوان کرد: اقدام سپاه پاسداران موجبات خوشحالی مردم ایران و غزه را در پی داشت.

وی ادامه داد: وعده الهی حق است و حق و حقیقت بی شک به سرانجام خواهد رسید و باطل نابود و محو می‌گردد.
امروز نیازمند است که جهان بشری از حق و مظلومان حمایت کند و تا وقتی که حوادث جان‌سوز غزه را نظاره می‌کنیم قلب ما دردمند خواهد شد.

دشمنان در پی ایجاد تفرقه و توطئه هستند که در استان ما نیز دشمنان در تلاش هستند که ناامنی و تفرقه ایجاد کنند باید با هم‌افزایی و اتحاد به قله‌های موفقیت برسیم و دشمنان را شکست دهیم.

عملیات ایران اسلامی درس عبرتی خواهد بود برای تمام دشمنان این مرزوبوم و خواهند فهمید که کشور ما در مقابل ظلم سر خم نخواهد کرد و معادلهٔ منطقه به نفع جهان اسلام و نیروهای مقاومت تغییر خواهد کرد و غدهٔ سرطانی اسرائیل باتکیه‌بر ایمان و فضل الهی نابود و ریشه‌کن خواهد شد و باطل از بین خواهد رفت.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 453974
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *