۰

گردشگری اساسی ترین مسیرتوسعه و رونق تالش می باشد

دکتر مرتضی طالع رییس دبیرخانه شورایعالی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور درمحل فرمانداری تالش حضور پیدا کرد و با علی فتح اللهی فرماندار تالش دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از  مریان خبر ؛ دکتر مرتضی طالع رییس دبیرخانه شورایعالی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور درمحل فرمانداری تالش حضور پیدا کرد و با علی فتح اللهی فرماندار تالش دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار فرماندار تالش ضمن خوش آمدگویی به دکتر طالع گفت : ظرفیتها و پتانسیل های بسیار خوبی در حوزه گردشگری و جذب توریسم در شهرستان وجود دارد و از اقدامات صورت گرفته درحوزه گردشگری شهرستان نظیر ایجاد طرحهای سالمسازی دریا و نیز طرح زیبا سازی ساحل دو طرف رودخانه کرگانرود و نیز موضوع ایجاد موزه در شهرستان را تشریح کردند.
 فتح اللهی افزود : ایجاد پارک علم و فناوری با تخصص گردشگری و صنایع وابسته را اولین مرکز در نوع خود در کشور معرفی کرد و از جمله قدمهای مثبت درخصوص توسعه بخش گردشگری شهرستان ذکر نموند.
در ادمه دکتر طالع ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان به دلیل اهتمام در خصوص ایجاد و تقویت طرحهای گردشگری شهرستان ،گردشگری را از اساسی ترین مسیرهای توسعه و رونق شهرستان و همچنین ایجاد اشتغال اظهار داشت .
در این دیدار که کاظمی رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان حضور داشت مواردی در خصوص حوزه های گردشگری شهرستان عنوان شد و اعلام آمادگی کردند که مشکلات حوزه گردشگری را از سازمان مرکزی پیگیر باشند .
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 432967
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *